Závod v Kvasinách začne 14. srpna 2006 vyrábět superby modelového roku 2007, do kterého vstupuje Škoda Superb s řadou novinek.
Nejviditelnější změnou se stane nová maska chladiče s výraznější prostorovou podobou, zasazená do chromovaného rámečku. Do vnějších zpětných zrcátek byla nově zakomponována směrová světla, jiný vzhled obdržely i přední ukazatele směru, integrované ve světlometech s čirými krycími skly.
Zadní svítilny dostaly, podobně jako u modelů Roomster a Octavia, charakteristický profil ve tvaru písmene C. Zákazníci si také mohou vybrat některý ze čtyř nových barevných odstínů - béžového, zeleného a dvou odstínů šedé.
Superb modelového roku 2007 charakterizuje i inovované provedení interiéru a přístrojového panelu. Přístroje dostaly novou grafiku a bílé podsvícení, přičemž pozadí přístrojů, jejich popisy a multifunkční displej jsou nyní červené.
Ke stávajícím úrovním výbavy Classic, Comfort a Elegance přibyla vrcholná Laurin&Klement, v níž nechybí sedmnáctipalcová kola s leštěným povrchem, zdvojená koncovka výfuku, kožené čalounění sedadel, obložení z pravého dřeva a doplňky s kovovým povrchem.
Škoda Superb se v modelovém roce 2007 nabízí se čtyřmi benzinovými a čtyřmi vznětovými motory. Spektrum výkonů sahá od 85 kW do 142 kW u benzinových motorů a od 77 kW do 120 kW u turbodieselů. Vrchol nabídky tvoří zážehový šestiválec 2,8 l a turbodiesel V6 2,5 TDI.
Superb 2009: Kombi a 4x4
Ačkoliv vedení koncernu VW ještě před dvěma lety prohlašovalo, že Superb nedostane následníka a přenechá zájemce o luxusní limuzínu Volkswagenu a Audi, dnes už je téměř jisté, že se v roce 2009 dočkáme Superbu II. S největší pravděpodobností už se nebude jednat o sedan - ve hře je originální "sedanoliftback“, s možností otevřít buď pouze malé "víko ve víku“ na zádi, nebo celou zadní stěnu.
V kuloárech zazněly i hlasy o verzi kombi, volitelně s pohonem všech kol. Tuto verzi si ale vedení automobilky nejdříve musí vybojovat ve vedení koncernu, které se oprávněně obává kanibalizace favorizovaného Passatu.
Superb znají i v Číně
Že superb vznikl prodloužením a jistým zjednodušením minulého passatu, není žádným tajemstvím. Méně už je známo, že velmi mírně upravený superb se vyrábí také v čínském závodě Volkswagen jako Passat Lingyu od loňského podzimu, kdy byl uveden jako horká novinka. Restylizovaná příď i záď sice dostala volkswagenovský vzhled a od škodovky se distancuje, ve skutečnosti se však jedná o odznakovou verzi superbu, a to včetně dvou použitých agregátů 1.8T a 2.8 V6 Tiptronic.