Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Velká soutěž o letní pneumatiky: Kdo vyhrál?

  14:04aktualizováno  14:04
Vývoj pneumatik

Vývoj pneumatik - Počítačová konstrukce dezénu pneumatiky. | foto: Michelin

Přišel čas přezout auto na letní pneumatiky. V soutěži o sadu pneumatik nebo Al disků dle vlastního výběru v hodnotě 10 000 Kč stačilo odpovědět na tři jednoduché otázky týkající se pneumatik a mít štěstí.

Výhercům blahopřejeme a ostatním soutěžícím děkujeme za účast a přejeme mnoho štěstí v dalších soutěžích na iDNES.

***

1. CENA: Sada zimních pneumatik (4 ks) nebo AL disků dle vlastního výběru z internetového obchodu AZ-pneu v hodnotě 10 000 Kč  (případně kredit v hodnotě 10 000 Kč při nákupu dražšího zboží)

Výherce hlavní ceny: Zdeněk Svátek

2. - 11. CENA: sleva 10% na nákup v internetovém obchodě AZ-pneu

Výherci: Radim Němec, Jiří Vospěl, Vít Petráš, Peter Lucivnak, Jaroslava Uhrová, Martin Simek, Alena Pazderová, Pavel Chrást, Miroslav Pavlas, Ladislav Lizner

*** 

Správné odpovědi na soutěžní otázky

1. Co znamená označení DOT na bočnici pneumatiky?

      a) označení týdne a roku výroby pneumatiky
      b) označení dojezdové pneumatiky
      c) označení dne a měsíce výroby pneumatiky

2. Která z níže uvedených pneumatik není určena pro letní provoz?

       a) Barum Bravuris
      b) Barum Polaris 2
      c) Pirelli P6

3. Kdy je vhodné přezout na letní pneumatiky?

      a) když teploty začnou pravidelně stoupat nad 7 st. Celsia
      b) když roztaje sníh
      c) když teploty začnou pravidelně stoupat nad 3 st. Celsia

Ceny do soutěže věnoval hlavní partner soutěže – internetový obchod s pneumatikami a příslušenstvím AZ Pneu – www.az-pneu.cz.





Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.