Diskuze
Velká zvířata odešla od VW a BMW a zakládají v Číně automobilku
Děkujeme za pochopení.
B_B_Lobo
velké peníze
se platí za značku. nikdo kdo má dost peněz aby si koupil mercedes, bmw, audi ma ušetřených 10% nebude slyšet. stejně tak na východě kde se VW (asi Passat nebo Golf) považuje za to co na západě výše zmíněné značky, si to ze stejných důvodů nikdo nekoupí. Asie low cost snese porovnání zase jen s asii low cost. Do dnešního dne jsou korejská auta stále brána jako náhražka za normální vůz, byť kvalitativně jsou na tom už hodně dobře. Korejské vozy mjí ve východní evropě asi stejjný zvuk jako škodovka na západě. Takže vážně netuším, kde tato automobilka chce uspět.
D.E.S.
to jo no ..
10% je strašně málo, to dělá u 200 000,- auta 20 000 tisíc s riskem neznámé automobilky. To už si rovnou můžou lidi koupit KIA, Hyundai atd ..
pletiplot
Re: to jo no ..
Ten prvek neznama bude chvili. Udělají Marketing, pár auto testů v novinách a v telce, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajina, Moldavie, byv. Jugoslavie podlehnou, jejich ziguliky se jim rozpadaji a kradeny medvedy si muze dovolit jen slechta.
JanictooN
Západní kultura potřebuje velké změny a rychle.
Ono to ve své podstatě není zas tak složité, ale problém je v systému. Politici rozkradli (korupce) a rozdali bohatství státu (nesmyslné sliby voličům, uplácení voličů, jen aby byly hlasy). Stačilo by, aby ze společně vybraných peněz bylo financováno, to co je opravdu přínosné, tak jako to dělá každý úspěšný podnikatel, ale při zachování, ROZUMNÉHO sociálního systému. Podporovat vědu a výzkum, což umožní vznik nových podnikatelských příležitostí a tím pádem i nová pracovní místa. S tím jde ruku v ruce kvalitní školský systém, který musí pružně reagovat na měnící se požadavky doby, atd. atd... To vše ovšem předpokládá fungující kontrolní orgány a právní systém. Za současného stavu je to bohužel spíše science fiction. Navíc v poslední době lze sledovat úprk na východ, zdá se že mnozí lámou nad západem hůl a prchají do Číny (Bill Gates - jaderné elektrárny) a dnešní zpráva o nové automobilce to jen potvrzuje.
pletiplot
Re: Západní kultura potřebuje velké změny a rychle.
Souhlasím. Evropa si ve jménu demokracie a volebních hlasů prožrala budoucnost. Není stát v Evropě, který by nedlužil (kromě Lichtenštejnska, ale to je tak malé, že padne s ostatními). Velká změna nás čeká, srovnatelná s koncem feudalismu. Co bude, nedokážu odhadnout.
favoman
Moc to nechápu
tohle prostě vůbec nemá smysl. Evropa je totálně zadlužená a na obyvatelstvo to ve velmi brzké době dopadne. Evropa 40 let budovala obrovské bohatství, které během chvilky promrhala. Poválečné generace se musí obracet v hrobě, když vidí co jejich potomci nagelovaní manažeři s bohatstvím provedli. Do bohaté Evropy se houfně dováží zboží z Číny, kde lidé pracují doslova v otrockých podmínkách, aby pár vyvolených ještě více zbohatlo, protože už jim to bylo málo. Zavírají se továrny v Evropě a přesouvá se výroba více a více na východ. Obyvatelstvo se stále více a více zadlužuje, že hlouběji už to nejde. Brusel se snaží vše centralizovaně a marně ovládat. Tohle je konec přátelé. Především doufám, že na to doplatí hlavně ty, co to tahle v rámci zlatokopectví způsobili. V touze po mamonu a moci doslova vyždímali zdroje Evropy až na dno. Lidé, aby ušetřili za svoje zdraví a mohli si kupovat to nejluxusnější zboží pokládali za úplně normální, že zdravotnictví jim bude financovat stát atd.
favoman
Re: Moc to nechápu
podívejte se, jak bylo v Evropě před 100 lety. Už děti museli chodit pracovat, aby rodina doslova nechcípla hlady. Když nebylo na doktora, tak na něj prostě nebylo. Sociální fondy neexistovali, ty si maximálně dělníci sami vytvářeli v nezávislosti na továrníkovi a přispívali tam ze svých peněz. Oni pak sami rozhodovali o tom, kam peníze půjdou. Lidé museli v zimě na boso šlapat třeba 10km ve sněhu na 12 hodinovou šichtu a v noci zpět jen se vyspat. A co my? My jsme tento odkaz našich pracovitých předků, kteří Evropu doslova za potu krve postavili prožrali během života jedné generace!!!!
rui
Evropu nikdo ničit nemusí
evropani si ji zlikvidují sami
To-nejsem-ja
Evropa
Pokud se chce Evropa aspoň trošku vzpamatovat musí zavést nekompromisně co největší clo na zboží dovážené z Číny a Asie. Já bych klidně zaved 100% clo. A výrobky, který se jen minimálně podobaj evropským produktům zakázat dovážet úplně.
Leinad
Proč řešit následky, když de řešit příčina?
Evropa by měla hlavně snížit daně, omezit byrokracii a zábrany v podnikání, přestat si házet klacky pod nohy (pseudoekologie...) a totéž i v jiných odvětvích (zemědělství - cukerné kvóty,...)
Extrémní clo jenom tam, kde lze prokázat dumping či dotace.
Mablung
čínská kvalita
Lidé se tu strašně smějí, ale ona není otázka jestli se čínská auta dostanou na úroveň zavedených značek, ale kdy. Zatím tu byli jen hodně amatérské pokusy, ale tohle může být první vážný.
Co se keců o tom jak se Číňané roztahují týče, je potřeba si uvědomit, že jich je více jak jedna miliarda. Číňani se prostě jen začínají dostávat do pozice země která má zhruba jednu sedminu všech obyvatel Země. Nic víc, nic míň. Každý by chtěl vyvážet a brání se dovozu. Ale to je jako by si každý chtěl zapíchat se stovkama partnerek a zároveň protestoval proti promiskuitnímu životu. Musíme si vybrat.
To-nejsem-ja
Re: čínská kvalita
Problém je spíš v tom že čína těží až z extrémního kapitalismu.... skoro bych moh říct, že je to téměř otrokářská společnost. Navíc je to společnost totálně zdegenerovaná a velký procento lidí nemá vyvynutou žádnou empatii. Číňani sou prostě roboti, které ovládá pár vyvolených.
mi_golem
o 10 % levnější
A co těch zbývajích 90 % ? Ty se vemou kde ? Teď vážně. Riskovat kvůli 10 % ? Takovou slevu dostanete v určitý moment téměř všude, tak proč riskovat ? Co pak dál, kdo to bude spravovat, kolik bude stát servis, náhradní díly.
Dru Zeree
Jezdit v čínským autě?
To můžeme rovnou skočit z mostu .
LaHa1
Když někoho něco naučíte,vychováváte si do budoucna vlastní
konkurenci.Tak je tomu i tady.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Byt 2kk 41m2 s balkónem
Bernolákova, Praha 4 - Krč
14 500 Kč/měsíc