Radek Laube, šéfredaktor magazínu AutoDesign&Styling oslovil designéra Pavla Hrubého, který namaloval nový Velorex podle svých představ. Zachovali koncepci malého auta pro dva s technikou částečně převzatou z motorky. "Konstrukční jednoduchost původního vozítka jsme zachovali v tvarech karoserie, kde jsme si mohli vzhledem k novému zaměření auta dovolit vypustit dveře a střechu, což zjednoduší výrobu a ušetří náklady," popisuje Laube.
Základní nosný hliníkový rám tříkolového roadsteru má být v jejich představách v celé spodní části a za hlavami pasažérů kapotován kompozitními dílci a ve své svrchní části, po vzoru předchůdce, potažen odolnou omyvatelnou tkaninou. K pohonu by sloužil motocyklový motor, variantou pohonu však mohou být i elektromotory umístěné v kolech.
Laube a Hrubý se nebojí ani výroby: "Pokud by byla možnost, tak určitě rádi podpoříme vznik tohoto moderního a ekonomicky smysluplného nástupce původního hadráku."
Tuningová směs"Jen málokomu se může podařit uchopit odkaz Velorexu tak necitlivě jako českému tvůrci," kritizuje Radek Laube nový Velor-X-Trike, který se představil letos v březnu na brněnském výstavišti. Premiéru velor-X-triku sledujte ZDE "Bohužel je poznat, že ruka profesionálního designéra se tohoto výtvoru zjevně nedotkla. Rádi bychom výrobcům dokázali, že investice do designéra nejsou vyhozené peníze," říká Z jednoduché trojkolky pro invalidy se dávno stala raritní záležitost, která už neplní jen účel levného dopravního prostředku na pomezí auta a motorky, ale je vozidlem pro volný čas a zábavu. "Jeho moderní interpretace tak jen těžko vystačí se silným motorem, chromovými doplňky a dalšími samoúčelnými dekoracemi, které jsou už zcela mimo duch originálního "hadráku". Obzvlášť když se k němu ještě připojí nesmyslná cena," míní Laube. |