Diskuze
Vědci varují: vibrace auta vás mohou za volantem uspat
Děkujeme za pochopení.
J57i46ř80í 77N85o87v44o93t17n43ý
Ve škodovce prý ne. To je takový randál, že praskají bubínky.
P50a78v12e84l 50K82u14t69i13l
Ja jezdil dodavkou s petivalcem a vzdy po vystoupeni z auta mi chvili brneli nohy to asi nebude poctem valcu
P87e96t54r 14M17i56c29h55a12l
Usnul jsem jednou. Naštěstí jsem stál v křižovatce a dával přednost. Od té doby poznám, kdy to na mě jde a dám si vždycky pauzu.
R20o74b41i53n 39Ž78i72ž23k82a
Hlavně mě fascinuje, jak náhodně ta únava přichází nebo odchází. Někdy dá člověk šest hodin v kuse a je celou dobu při smyslech, i když se přesunuje většinu času po dálnicích, jindy musí během dvou hodin zastavit, aby v příští minutě nemačkal nosem klakson.
Samozřejmě celková únava s tím koreluje dost, ale už jsem zažil, že jsem sednul do auta po celodenním škrábání se po kopcích s předtuchou šlofíka na nejbližším odpočívadle, a ožil jsem tak, že jsem zastavil až doma.
R80o13b36e24r46t 64M69a32t77u43l95a
Moje auto nevibruje, ale možná je to tím, že tam ještě není 3 válec
J98a65k86u55b 40Z96o49u32b21e37k
Tak zrovna ve Felicii z ilustračního snímku mít strach nemusíte. Tam to tak tluče, že neusnete :-D
J98a33r66o75s72l59a89v 44L83e77b84e59d74a
Dřív jsem občas jezdil až na hranici spánku... (třeba Amsterdam - Morava). Rozpoznávací znamení: začnu bezdůvodně zpomalovat.
Přestávka, jednoduchá rozcvička, občas kafe a cigárko, opláchnout si ruce a obličej, pak žvýkačka, vhodná muzika (i se zpěvem :-)
Teď už na to dlabu a zalezu si pospat.
M17a90r65e62k 20K43l60u84f53a
Já jsem zjistil zajímavou věc, když jedu po dálnici povolenou rychlostí, to znamená okolo 130km/h, tak auto lehce vibruje. Pokud jedu o něco rychleji, vibrace zmizí.
J59a18n 25D55l85o32u92h54ý
Za 15 sekund 540 metrů? Ta auta jsou tryskáče!
L88a60d51i55s85l89a48v 24H98a80š15k58a
Ano. Monotónní jízda. To je problém
J49i73ř74í 74E14r41b57e46n
Není problém klimbnout i na podhorských klikatých okreskách.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...