Diskuze
Vědci varují: vibrace auta vás mohou za volantem uspat
Děkujeme za pochopení.
J57i46ř80í 77N85o87v44o93t17n43ý
Ve škodovce prý ne. To je takový randál, že praskají bubínky.
P50a78v12e84l 50K82u14t69i13l
Ja jezdil dodavkou s petivalcem a vzdy po vystoupeni z auta mi chvili brneli nohy to asi nebude poctem valcu
P87e96t54r 14M17i56c29h55a12l
Usnul jsem jednou. Naštěstí jsem stál v křižovatce a dával přednost. Od té doby poznám, kdy to na mě jde a dám si vždycky pauzu.
R20o74b41i53n 39Ž78i72ž23k82a
Hlavně mě fascinuje, jak náhodně ta únava přichází nebo odchází. Někdy dá člověk šest hodin v kuse a je celou dobu při smyslech, i když se přesunuje většinu času po dálnicích, jindy musí během dvou hodin zastavit, aby v příští minutě nemačkal nosem klakson.
Samozřejmě celková únava s tím koreluje dost, ale už jsem zažil, že jsem sednul do auta po celodenním škrábání se po kopcích s předtuchou šlofíka na nejbližším odpočívadle, a ožil jsem tak, že jsem zastavil až doma.
R80o13b36e24r46t 64M69a32t77u43l95a
Moje auto nevibruje, ale možná je to tím, že tam ještě není 3 válec
J98a65k86u55b 40Z96o49u32b21e37k
Tak zrovna ve Felicii z ilustračního snímku mít strach nemusíte. Tam to tak tluče, že neusnete :-D
J98a33r66o75s72l59a89v 44L83e77b84e59d74a
Dřív jsem občas jezdil až na hranici spánku... (třeba Amsterdam - Morava). Rozpoznávací znamení: začnu bezdůvodně zpomalovat.
Přestávka, jednoduchá rozcvička, občas kafe a cigárko, opláchnout si ruce a obličej, pak žvýkačka, vhodná muzika (i se zpěvem :-)
Teď už na to dlabu a zalezu si pospat.
M17a90r65e62k 20K43l60u84f53a
Já jsem zjistil zajímavou věc, když jedu po dálnici povolenou rychlostí, to znamená okolo 130km/h, tak auto lehce vibruje. Pokud jedu o něco rychleji, vibrace zmizí.
J59a18n 25D55l85o32u92h54ý
Za 15 sekund 540 metrů? Ta auta jsou tryskáče!
L88a60d51i55s85l89a48v 24H98a80š15k58a
Ano. Monotónní jízda. To je problém
J49i73ř74í 74E14r41b57e46n
Není problém klimbnout i na podhorských klikatých okreskách.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...