Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Víkend v Praze bude o autech

  10:22aktualizováno  10:22
Tento pátek začíná v pražském veletržním areálu v Letňanech výstava Autoexpo - Pražské motoristické jaro. Jde o dva motoristické veletrhy, které se v minulosti konaly samostatně. Nyní ale jejich organizátoři spojili síly a očekávají, že tři víkendové dny přilákají více návštěvníků.

Na 7 653 metrech čtverečních se představí více než stovka vystavovatelů. Hlavním lákadlem akce by měla být tuzemská premiéra Renaultu Vel Satis, přičemž k vidění budou i další novinky, které se na českém trhu již prodávají. Organizátoři koncipují výstavu jako prodejní, na což ostatně spoléhají i vystavovatelé.

Vedle osobních vozů se v Letňanech představí i karavany a výrobci nákladních automobilů. Prezentovat se bude například jedna z nejvíce sledovaných novinek letošního jara Iveco Stralis, chybět nebude ani držitel ocenění "Truck of the Year 2002" DAF LF.

Organizátoři slibují i doprovodné programy. V pátek a v sobotu se uskuteční soutěž o nejlepšího učně-automechanika, kde  návštěvníci budou moci sledovat zručnost budoucích automechaniků na vlastní oči. Chybět nebude ani škola smyku či šedesátka amerických oldtimerů, lákadlem pro ženy jistě bude paralelní výstava Svět kosmetiky.

Veletržní prostory budou otevřeny po všechny tři víkendové dny od 10 do 18 hodin, ze stanic metra Vysočanská a Českomoravská bude k dispozici zdarma kyvadlová doprava. Dospělého přijde vstupenka na 80 korun, pokud se ale předem zaregistruje na internetových stránkách www.moto-jaro.cz získá dvacetikorunovou slevu. Výhodnější rodinné vstupné stojí 150 Kč.

Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.