Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilky vyzývají ke snížení cílů na redukci emisí, jsou mimo realitu

Sdružení automobilového průmyslu zemí Visegradské čtyřky vyzvou EU, aby zredukovala cíl snížení emisí CO2 u nových aut po roce 2021 do roku 2030 z navrhovaných 30 procent na 20 procent. Zároveň by Evropská komise podle automobilek měla zrušit dodatečný cíl snížit emise do roku 2025 o 15 procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Nechápu ty na prázdno běžící motory.Pán si jde nakoupit do krámu ,nebo prostě

jen tak klábosí s kamarádem a motor vesele běží několik minut nadarmo.Ještě bych

to pochopil když je velká zima nebo naopak horko /topení,klimatizace /Dřív se

motory vypínaly na každém semaforu nebo přejezdu pro vlak.Ještě si pamatuji,

když jsem byl malý,tak táta vypínal motor i při jízdě z kopce.

1 0
možnosti
DK

Konečně se někdo ozývá s tím, že fyzikální zákony prostě překopat nelze.

Mimochodem mám takový pocit, že úředníci z EU prostě chtějí být papežštější než papež a chtějí zlikvidovat automobilový průmysl v Evropě. Jejich cílem asi bude návrat je stavu před 100 lety - sprostý lid bude chodit pěšky a ti bohatší v kočáře taženém koňmi. Pak budou emise krásně na nule, ale hospodářství zkolabuje.

2 0
možnosti
MK

No zrovna emisni limity, regulace CO2, bezpacnosti normy apod jsou jedno z hlavnich opatreni, ktere chrani EU automobilovy prumysl pred konkurenci z ciny, indie apod...

Mimochodem EU ma v zasade nejbeneveolentnejsi pristup k regulaci automobiloevho prumyslu z vyspelych automobilovych trhu ....

0 0
možnosti
MK

Je téměř neuvěřitelné, že v politice někdy zavane zdravý rozum.

Hurá.

5 0
možnosti
MG

M24i95r14e47k 43G18a55j21e16r

15. 4. 2018 20:06

To snizovani spotreby aut by nebylo nerealne, kdyby neprisla do mody velka auta a SUV. Lidi je chteji a automobilky na nich maji nejvetsi zisky. Hybridni technologie uz radu let umoznuji polovicni spotrebu, nez jaka je dnes prumerna. Do budoucna je jedinym prislibem spolehlivy autopilot, ktery zvysi bezpecnost na silnicich natolik, ze nebude potreba ta auta delat velka a tezka jen kvuli deformacnim zonam. Pak budou moci vzniknout uzsi auta s mensim odporem vzduchu a na stavajici silnice se vejde vice jizdnich pruhu. Velikost vnitriho prostoru se nebude muset ani zmensovat. Nez tam ale automobilismus dospeje utece nejmene 30 let.

0 1
možnosti
SN

Zacne se tim, ze majitele starsich spolehlivych aut policie ubuzeruje.

1 0
možnosti
JMM

At si usurpátoři a šikanátoři z EU začnou všímat smradů co vyprodukuje Afrika, jižní Amerika, Indie a Pákistán..Oproti nim tady auta nevyprodukují ani hlt škodliviny!!!!!!;-€;-€;-€

11 1
možnosti
PK

P14a27v11e69l 17K63u42t92i79l

15. 4. 2018 10:25

Akorat ze indicke smrady tady necuchame. Ale svymi vlastnimi auty se se travime a jeste jsme na to hrdy.

3 9
možnosti
LA

Kdyby chtěli soudruzi v Bruseli opravdu prospět ekologii, tak nařídí vydávat na auta záruku do 1 milionu kilometrů (v případě pravidelných návštěv autorizovaného servisu) a dodatečně zdaní zbytečně velká auta. Tady se počítají gramy emisí a potom přijdou do módy SUV, která jdou navíc po pár letech provozu do šrotu.

2 2
možnosti
JP

K čemu by bylo auto na 1Gm? Průměrný nájezd např v ČR je <10Mm/rok to by znamenalo životnost více než 100 let, za tu dobu bude naprosto nevyhovující v mnoha ohledech od bezpečnosti až po výbavu.

Jinak co se týče SUV, tak nejsem jejich fanda, a štvou mě z mnoha důvodů, ale pokud nejde vyloženě o dvoutunový offroad, tak jeho výroba nebude co se týče ekologické stopy převyšovat jakýkoliv kombík, od kterého se liší v podstatě jen světlou výškou.

0 0
možnosti
JK

J47a55n 69K33u25b43a24l48e56k

14. 4. 2018 21:01

Ja jsem tedkom koupil zanovni mazdu. Standardni benzin. Sice to zere, ale je to super motor a auto :-)!

0 0
možnosti
PM

Myslím, že eurokomisaři na to nebudou chtít slyšet. Jelikož to je unijní šlechta, která má všechno v malíčku a ví co je pro Evropu nejlepší. I když je to proti fyzikálním zákonům.

6 2
možnosti
JD

J57a95n 71D75v27o81ř86á72k

14. 4. 2018 20:31

No tak ty fyzikální nebo jaké zákony novelizujeme a problém je vyřešen. Vám se pořád něco nelíbí... EU

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!