Diskuze
Škoda představí do roku 2025 pět elektroaut, Vision E bude první
Děkujeme za pochopení.
M16a92r82t24i52n 47K22a45r27á76s97e58k
Dekujeme za vasi hlouboukou analyzu, plnou vecnych argumentu....
V46l75a17d66i28m18í47r 79R18e64t91t44i90n62g15e33r
Technologie není ještě vyvinuta. Je to boj donutit automobilky a zákazníky kupovat toto nedochudce. Fabriky už předpisy donutili, zákazníky potažmo trh těžko. Začne se kseftovat s ojetými spalovacími autami a po zákazu to bude rozsáhlý černý trh, jak kdysi prohibice v Americe.
J95i93ř93í 76S17c46h71w60a61c28h
jezdit veřejně po silnici něčím tak nepřehlédnutelným jako je auto a chlastat někde v suterénu není tak úplně totéž.....
P51a46v49l16a 51K33v77a67p72i10l73o53v35á
Jsem zvědavá jak jim půjde vývoj bez Kabaně. Snad někoho podobnýcho brzy uloví.
G10e51o11r48g 33K89o41m88b48e32r82e30c
v budoucnosti bude energije ze s ni budete moc dlazdit. Vyvoj nestoji viz napr. ITER. Pokud se potvrdi predpoklady vedcu tak dalsi stavbou bude DEMO co uz bude do site dodavat proud. Jde to sice pomalu ale co noveho neprozkoumaneho slo rychle? Navic nemci uz maji nekde na severu u more postavenou fabriku kde z prebytecnyho proudu z vetraku elektrolyzou vyrabeji vodik. V tehle vecech vidim budoucnost. Do ty doby to bude auto na el.pohon stale kockopes.
zajimavy je test mercedesu se ctyrmi auty na spalovaci clanky z roku 2011 kdy s nima objeli celou zemekouli. Staci na YouTube zdat do vyhledavani "mercedes f-cell weltumrundung" uplne v pohode bez zadnych problemu. Samozrejme ze s nima jela cisterna ktera jim dotankovavala vodik protoze stanic na vodik je zatim jeste nula nula nic.
V Nemecku ale zacinaji pribyvat jak houby po desti a to o necem svedci viz mapa s fungujicima pumpama kde se da natankovat vodik a nove ve vystavbe. Napr. Berlin uz ma 4 fungujici.
O51n98d14ř55e15j 10K61r23y24š65t27o51f
NJ jadernou fůzi použili Amíci už v Nagasaki - ,ale udělat to tak ,aby se to dalo ,,řídit" je dodnes problém a průmyslové použití v nedohlednu - spíš to vypadá do budoucna na menší autonomní štěpné reaktory. Pokavad mohou být instalovány na vojenských plavidlech(letadlovky a ponorky)určitě by se to dalo přizpůsobit i na civilní použití--bohužel-možnost zneužití v dnešní době je velká.
P48e39t37r 64N32e92c29h33a80n46i29c59k22ý
A co nouzový případ? Benzín si dovezu v kanystru, můžu mít záložní kanystr v kufru. Pro benzín dojedu na kole nebo dojdu pěšky nebo mě může někdo hodit. Co s vybitym elektromobilem na poli nebo i ve městě? To jde strčit do zásuvky?
J66a10n 21D39l21o44u33h59ý
Pan designer exterieru asi nejak nerozumi. I elektro-auto potrebuje chladit, predevsim usmernovace, pres ktere tece klidne i 400A Ve Wheeler Dealer chladic rozhodne potrebovali (sice mensi ale byl tam) na bezproblemovy chod prestaveneho Maserati BiTurbo (po prestavbe bez turbo :-D)
L19u84k60á14š 34Š26l39e62h96o70f62e83r
Jasně, koukněte na Teslu, chladič jako hrom
L95a92d15i95s30l47a62v 13K83a52l48o15u62s
Elektroauto je určité řešení. Avšak když bude stát 14 dní v garáži,a pak vyjede někam 300 km, tak to s těmi bateriemi nebude úplně OK. Zatím ty baterie jsou dost na prd. NiHh mají paměťový efekt a limitovaný počet nabíjecích cyklů. Baterie Lion/Lipol-baterie v mobilu mě vydrží max. 2 roky. NiZn taky nic moc.Tak jedině ta baterie, kterou vyvíjejí naši výzkumníci by tomu mohla pomoci.
M51a64r92t18i92n 68K11a95r98á13s19e15k
No zivotnost lithiovych baterek v mobilu neni asi uplne urcujici pro zivotnost baterky v aute ne? Mimochodem elektroauta uz jsou na trhu skoro 8 let (ty moderni) a baterky v nich svete div se porad funguji bez vetsich problemu (cas od casu problemy jsou, ale ty jsou predevsi v dusleku vyrobnich vad tech veci okolo (prece jen to neni uplne 100% vychytane), ne ze by starim odesly samotne clanky
P87e51t85r 83B14á87č38a
At si predstavuji co chteji, stejne to nikdo nechce.
M69a89r26e73k 93M25a19l73ý
To mínus není úplně na místě... Ono je fakt, že ty EV nikdo moc nechce, stačí se podívat na prodejní čísla v zemích, kde jsou tato auta rovnocenna se spalovakem, bez výhod a dotací. Prodeje skoro nula.
V60o45j54t13ě12c60h 86U95h88ř95í90k
podívejte se na toto a bude vám to vše jasné .. :D
T41o94m75á29š 79K64u19c45h72a35ř
Představit se dá cokoli. Představit neznamená vyrábět a prodávat.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...