Diskuze
Vláda souhlasí s řidiči: Bodový systém ano, ale upravený
Děkujeme za pochopení.
Andee
Jj...
Body za nerozsvícený světla či překročení rychlosti o pár km - to je příliš přísné. Tam by úplně stačila pokuta. Stejně tak souhlasím se zrušením spodní hranice - týká se to třeba zrovna těch diskutovaných cyklistů, kteří by za zranění při pádu z kola měli platit nesmyslných 25 litrů pokuty a i v řadě dalších případů může policista s ohledem na minimální nebezpečnost porušení předpisů v dané situaci dát prostě symbolickou pokutu nebo to řešit napomenutím...
jirkanovaksuperchlapik
Re: Jj...
Tak to se dost pleteš, nerozsvícený světla je dost průšvih, protože to auto neni vidět....dost velkej problém z hlediska bezpečnosti
demon3
Re: Re: Jj...
Tak to se dost pleteš... Je to pořád stejný, převážná část Evropy nesvítí, auta jsou tam normálně vidět a problém z hlediska bezpečnosti to rozhodně neni !
Velho
Re: Re: Re: Jj...
Pleteš se Ty. Stačí přejet na Slovensko kde se svítit nemusí. Půlka lidí svítí, jako u nás dříve (zakázat to moc nelze), a druhé ne. A je sakra velký problém občas rozpoznat jedoucí auto!
demon3
Re: Re: Re: Re: Re: Jj...
No jasně, teď už zbývá jen vymyslet nějaký argument, který by přesvědčil němce, francouze, španěly, portugalce, angličany, holanďany, atd.
Marty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jj...
Vjel jsi nekdy napriklad do Rakouska. Hned za carou cedule OBRAZKOVA - i pro blbe cechacky co neumi cizi jazyk. Kde a jak se jede rychle a dalsi info.
O tom, ze pokud jedes do cizi zeme, tak se mas povinnost seznamit s tamnimi zakony. A co by nam jako udelalo, kdyby u nas na prechodech byly podobne cedule. 24/7 a ikonka svetla. Ikonka mesta = 50, ikonka skrtle mesto = 90, ikonka dalnice 130.
demon3
Re: Re: Re: Re: Jj...
No tak půlka určitě ne, tak dva z deseti... Jedoucí auto se nejlépe pozná podle toho, že se pohybuje, podle světel bych si nelajsnul !
guidepetr
Re: Re: Re: Re: Re: Jj...
Jedoucí auto, které svítí, je rozhodně lépe vidět než auto, které nesvítí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...