Diskuze
Vláda: Tatrovky jsou unikátní
Děkujeme za pochopení.
idneol
?
V kolika letech se můžu stát národní kulturní památkou já? A bude k tomu nějaká renta?Killbilly
Skoda
Skoda ze to s tatrovkou takhle dopadlo,mohla delat zajimave auta,holt bolsevici sou svine a zabili i tatru,hlavne tim ze ji zakazali delat lidova auta,v cemz byla vzdy nejlepsi.škodovák
tatra ?
Tatra nic neznamená. Kčemu historický vzpomínání. Škodovka byla vždy lepší firma a proto vyrábí osobní auta i dnes. Paroubek je mimo. Tatra si nezaslouží ani tu nejmenčí pozornost, jedině snad ty náklaďáky eště nějaký vyráběj. Nebejt armády nevyráběli by ani ty náklaďáky, protože západní výrobci kamionu mají vše lepčí a Tatra jim nemůže vničem konkurovat. Tatra je firma zralá na zavření. Přeju všem šťastný rok 2006.Děsběs
A mají taky v Technickém muzeu...
Tatru 603 a Tatru 613? Teď si honem nemůžu vzpomenout...:-))Skubis
Re: A mají taky v Technickém muzeu...
Nemají. To by se jim tam už nevešlo. Nacpali tam L39 Albatros a několik aut je namačkanejch v rohu jako sardinky. Kdyby třba dala vláda peníze na nějakou pořádnou halu pro Technické muzeum.jolly72
,
vláda jsou blbci, udělaj památku ze všeho a za chilku tady bude smeťák, hovadadanny44
Až se bude psát rok 2006
To je snad první rozhodnutí Pardoubkovy vlády, se kterým je možný souhlasit ..... že by nám rok 2006 chtěl přinýst něco dobrýho a ne jen "stěhování do obrovských měst a lítat na Venuši na výlet..." (Katapult, 198?)gogol_jl
Pro mne je Tatra 87 v automobilsmu totez jako Concorde v letectvi
to uz neni jenom nadherny design, to uz je umeni.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...