Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vodíková Toyota Mirai míří do prodeje, podívali jsme se na ni zblízka

Na veletrhu CES v Las Vegas se japonská Toyota pochlubila sériovou podobou svého prvního masového vodíkového modelu Mirai. Už na první pohled je to hodně nezvyklé auto, bližší pohled pak odhalil řadu dalších specifik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J52a65n 85F61r20o90l78í68k

21. 1. 2015 18:12

Všechna auta na vodík se potýkala s problémem nádrží a rozvodů. Škoda, že nám článek neodtajnil co Japonci v tomto směru vymysleli.

0 0
možnosti
PK

P16a84v40e66l 37K70u23r57a19l

24. 1. 2015 15:17

No myslim ze nic... patent na material co to vydrzi by je zabezpecil na 50 let dopredu i bez vyroby aut

0 0
možnosti

Toyota nezverejnila podrobnosti? Veskere udaje tykajici se vodikoveho pohonu dala Toyota k dispozici i konkurencnim automobilkam...

0 0
možnosti
JS

tak si to tam přečti!

0 0
možnosti
Foto

Hnusny design, kolečka malinkatý a možná by se ten vodík mohl rovnou spalovat a netahat sebou agregát + baterie ! Ktere se budou muset měnit!!RvRvRv

1 1
možnosti
VO

V55í25t 64O14ž77a16n16a

20. 1. 2015 21:40

Nic se měnit nebude. Ty baterky to auto klidně přežijí.

1 0
možnosti
PN

No tak jestli na jednu nádž ujede 480km, tak to už se vyplatí neztrácet elektřinu výrobou vodíku, ale rovnou ji načepovat do baterek ne? Proč platit a tahat s sebou tak složité zařízení jako je tenhl eagregát. Místo toho to auto po technické stránce mohlo být o ten vodík jednodušší a mít jen motor plus baterky. To co je jednoduché je většinou i nejspolehlivější a nejlevnější.

Aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě, že?

0 1
možnosti
PZ

Protože baterky jsou strašně drahý vyrobit. Proto Tesla buduje Gigafactory, ale ani z ní nebudou baterky "zadarmo".

0 1
možnosti
VT

Já jsem pořád skeptik - zatím není nad benzín nebo naftu. Natankuji bez problému, kde chci. Dojezd vůči elektro nebo tomuto vodíku mnohem větší. Zatím je to všechno ve stádiu vývoje, ale že bych se do toho hrnul jako běžný zákazník, tak to ne. To je pro příští generace.

2 0
možnosti
PZ

Akorát to smrdí a prdí. Ale kdyz vám to stačí... S elektromobilem bych nemusel v zimě otvírat okna, když přijedu do garáže, mohl bych si nechat otevřený dveře do baráku, když z garáže nosím nákup, splodiny by se mi netáhly do bytu. Taky by auto s elektromotorem nemuselo řadit, a to ani automatem. Je jenom otázka, jestli ten komfort je za přijatelný peníze, zatím je jen pro málo lidí.

2 0
možnosti
PB

P17e93t11r 63B54á64č36a

20. 1. 2015 11:51

Chapu, ze na tom aute je nejzajimavejsi motor, ale krabice je to teda skareda radne.

1 1
možnosti
AO

To je věc vkusu. Mě se líbí, podobá se např. i40ce.

0 0
možnosti
RS

Hmmm... " a šejkové nebudou mít co žrát "....;-(

0 0
možnosti
VO

V72í85t 35O39ž85a21n44a

20. 1. 2015 12:38

Písku mají kolem sebe více než dost ;-D

0 0
možnosti
ZJ

Dobrá věc - formu bych neřešil, to je otázka vkusu, provozní náklady taky moc ne - faktem je, že ropa za chvíli dojde a je jí třeba i na jiné věci, než na pohonné hmoty, kdežto vodíku je nevyčerpatelné množství.

0 0
možnosti
ZJ

Pobavilo srování s Pasatem - ten je fajn, ale nic naplat, za 50 let nebude mít na co jezdit.

0 0
možnosti
PN

Ten, co to kreslil asi ujížděl na něčem hodně silném...strašný Rv

1 1
možnosti
AK

Chladič ukazuje, jak moc palivové články hřejí. Ono tam probíhá oxidace vodíku. Sice na katalyzátoru, ale stále je to v podstatě plamen autogenu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...