Diskuze

Vodíková Toyota Mirai míří do prodeje, podívali jsme se na ni zblízka

Na veletrhu CES v Las Vegas se japonská Toyota pochlubila sériovou podobou svého prvního masového vodíkového modelu Mirai. Už na první pohled je to hodně nezvyklé auto, bližší pohled pak odhalil řadu dalších specifik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77a82n 14F19r39o18l96í33k

21. 1. 2015 18:12

Všechna auta na vodík se potýkala s problémem nádrží a rozvodů. Škoda, že nám článek neodtajnil co Japonci v tomto směru vymysleli.

0 0
možnosti

P66a88v87e27l 76K51u19r48a76l

24. 1. 2015 15:17

No myslim ze nic... patent na material co to vydrzi by je zabezpecil na 50 let dopredu i bez vyroby aut

0 0
možnosti

Toyota nezverejnila podrobnosti? Veskere udaje tykajici se vodikoveho pohonu dala Toyota k dispozici i konkurencnim automobilkam...

0 0
možnosti

tak si to tam přečti!

0 0
možnosti
Foto

Hnusny design, kolečka malinkatý a možná by se ten vodík mohl rovnou spalovat a netahat sebou agregát + baterie ! Ktere se budou muset měnit!!RvRvRv

1 1
možnosti

V47í26t 44O17ž45a96n95a

20. 1. 2015 21:40

Nic se měnit nebude. Ty baterky to auto klidně přežijí.

1 0
možnosti

No tak jestli na jednu nádž ujede 480km, tak to už se vyplatí neztrácet elektřinu výrobou vodíku, ale rovnou ji načepovat do baterek ne? Proč platit a tahat s sebou tak složité zařízení jako je tenhl eagregát. Místo toho to auto po technické stránce mohlo být o ten vodík jednodušší a mít jen motor plus baterky. To co je jednoduché je většinou i nejspolehlivější a nejlevnější.

Aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě, že?

0 1
možnosti

Protože baterky jsou strašně drahý vyrobit. Proto Tesla buduje Gigafactory, ale ani z ní nebudou baterky "zadarmo".

0 1
možnosti

Já jsem pořád skeptik - zatím není nad benzín nebo naftu. Natankuji bez problému, kde chci. Dojezd vůči elektro nebo tomuto vodíku mnohem větší. Zatím je to všechno ve stádiu vývoje, ale že bych se do toho hrnul jako běžný zákazník, tak to ne. To je pro příští generace.

2 0
možnosti

Akorát to smrdí a prdí. Ale kdyz vám to stačí... S elektromobilem bych nemusel v zimě otvírat okna, když přijedu do garáže, mohl bych si nechat otevřený dveře do baráku, když z garáže nosím nákup, splodiny by se mi netáhly do bytu. Taky by auto s elektromotorem nemuselo řadit, a to ani automatem. Je jenom otázka, jestli ten komfort je za přijatelný peníze, zatím je jen pro málo lidí.

2 0
možnosti

P47e17t67r 84B66á80č93a

20. 1. 2015 11:51

Chapu, ze na tom aute je nejzajimavejsi motor, ale krabice je to teda skareda radne.

1 1
možnosti

To je věc vkusu. Mě se líbí, podobá se např. i40ce.

0 0
možnosti

Hmmm... " a šejkové nebudou mít co žrát "....;-(

0 0
možnosti

V44í60t 24O96ž64a81n34a

20. 1. 2015 12:38

Písku mají kolem sebe více než dost ;-D

0 0
možnosti

Dobrá věc - formu bych neřešil, to je otázka vkusu, provozní náklady taky moc ne - faktem je, že ropa za chvíli dojde a je jí třeba i na jiné věci, než na pohonné hmoty, kdežto vodíku je nevyčerpatelné množství.

0 0
možnosti

Pobavilo srování s Pasatem - ten je fajn, ale nic naplat, za 50 let nebude mít na co jezdit.

0 0
možnosti

Ten, co to kreslil asi ujížděl na něčem hodně silném...strašný Rv

1 1
možnosti

Chladič ukazuje, jak moc palivové články hřejí. Ono tam probíhá oxidace vodíku. Sice na katalyzátoru, ale stále je to v podstatě plamen autogenu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Byt 1+kk na Praze 10
Byt 1+kk na Praze 10

Mantovská, Praha 10 - Horní Měcholupy
15 500 Kč/měsíc