Diskuze
Volkswagen zkřížil superb s panamerou, vznikl arteon
Děkujeme za pochopení.
F36r53a14n44t69i21š11e43k 55N52e95v35a90ř22i77l
Nějak mě ty bulvární zavádějící NADPISY prakticky všude začínají štvát.
F72i71l30i74p 20K67r13a71j93č65o29v19i64č
prvni CC bylo (je!) nadherne, druhe uz o neco horsi a ackoliv se mi design VW celkem libi, tak nejak nevim no... z obrazku moc nadseny nejsem
L46u22b27o41s 78K41o86c38m15a78n
Čtu Panamera a očekávám základ motorizace ještě o něco málo výš než začíná ten jejich top motor o ono ejhle 1.5 TSI Evo ... Jinak bych si ten článek ani neotevřel ... Chjo
J91a22r22o18s96l34a50v 62Z67a48j87i29c14e78k
Je docela mozne, ze aerton vznikl z wartburgu. Ma rovnez ctyri kola, motor, volant a nejen ve smeru jizdy vpred, dokonce i ve smeru jizdy vzad ma jak ne leve tak i na prave strane dvoje dvere, umoznujici do nej vstoupit a nasledne z nej i vystoupit.
M41i87l83a35n 14L66i63n31h37a21r26t
Warťas byl ale o krok napřed, s tím tříválcem...
V92a14c83l71a92v 73V95a81v97r54a
VW je především majitel továrny na Superby.
Když jste Němčourům prodali vaši Škodovku, tak držte krok. To ostatní podle uvážení. Po revoluci jste si VY SAMI zničili nejen celý průmysl, ale i veškeré strojírenství. Dnes se chlubíte s CNC technikou kterou objevili Amíci v padesátých letech minulého století.
Před 25 lety jsem učil programovat obsluhy CNC fréz a soustruhů, protože to je umění tak pro školáky. Chlapi si tak vydělávají o chlup víc.
Později jsem dostal životní job. Programování poněkud složitější a moc ale moc jsem se musel učit.
J94a73n 68M25a66l50ý
Váš příspěvek vzhledem k článku moc nechápu. Co tím chcete říct?
J26a65n 27P17r48i10c90h57y60s33t48a25l
Proc by auto s LED svetlomety nemohlo mit i multifunkcni volant a naopak? Ja se domnivam, ze jsou to na sobe nezavisle konstrukcni celky, takze nechapu proc si pan autor mysli, ze auto bude mit jen jednu z nich.
Vyrobce tvrdi opak. Podle vyrobce bude mit kazdy arteon LED svetlomety i multifunkcni volant. A vyrobce tomu snad rozumi lepe. Opravte si to.
P94e80t94r 28S14e22d62i57v88y
Vidim mnoho spolecnych prvku s Talicmanem. Treba bocni dvere s ozdobou prechazejici do blatniku, ci predni linie.
P70e66t89r 74V19l14a71d72i26m84í87r 11Č46e24r87m20á34k
Nechápu!
V titulku se naznačuje křížení superbu, z textu vyplývá, že je to odvozeno z pasátu
R45o53m59a33n 76Š96e10s11t12á35k
Trocha vysvětlení k long-life motorovým olejům a celoživotním náplním převodovek.
Long-life motorové oleje začaly automobilky doporučovat, protože značnou část aut nakupují firmy do svých flotil, které zajímají celkové náklady na vlastnictví (TCO). Do těchto nákladů se zahrnuje nejen rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale také náklady na údržbu a opravy. Pokud firma dostane nabídku na auta, u kterých jsou náklady na údržbu nižší (díky prodlouženým intervalům výměny motorového oleje), má to značnou váhu při rozhodování, která auta koupit. Služební auta dnes najezdí 50-70 000 km ročně a firmy je obvykle po 3 nebo 4 letech prodávají. Nájezd cca 200 000 km ty auta obvykle vydrží i s takhle ošizenou údržbou.
Automobilkám v podstatě nic nehrozí (myšleno nespokojený zákazník), protože 2letou záruku auto přežilo a 4 roky staré auto s 200 000 km u druhého majitele už automobilku nezajímá.
Pro celoživotní náplně převodovek platí obdobné, jde především o peníze (TCO).
Doporučení je tedy následující:
Pokud chcete autem jezdit déle než 3-4 roky a najezdit víc než 200 000 km, měňte motorový olej po 15 000 km a převodový olej po 60-80 000 km (platí pro automatické i manuální).
Pokud kupujete auto nové a je vám jedno, v jakém stavu bude po 3-4 letech, protože ho stejně prodáte, klidně měňte motorový olej třeba po 30 000 km a na převodovku se vykašlete úplně. Auto to obvykle vydrží, a jen když budete mít smůlu (v jednotkách procent), tak dojde k nějaké vážné závadě už u vás jako prvního majitele.
P90e61t16r 66Č77e79r59m74á51k
Opět by pro začátek neškodilo zjistit si co LL vlastně znamená. Není to prodloužený interval, je to variabilní interval. Ano pro firmy šitý je - umožňuje za určitých podmínek provést výměnu oleje nikoliv pouze dle stavu km ale dle jeho skutečného opotřebení. To se ale nedá předem nijak určit.
Proto také auta se skutečným LL najezdí bez větších problému statisíce km
P96a43v37e28l 40R74e45z46n77i61c16e69k
kdyz pisou ze 5ti dverove gran turismo, zajimalo by me proc tam neni fotka s otevrenymi patymi dvermi ... pac dle dostupnych fotek to nevypada ze by se tomu mel otvirat cely kufr tedy vcetne zadniho okna...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...