Diskuze
Volkswagen zkřížil superb s panamerou, vznikl arteon
Děkujeme za pochopení.
F48r35a45n58t62i95š33e93k 19N71e60v67a93ř17i60l
Nějak mě ty bulvární zavádějící NADPISY prakticky všude začínají štvát.
F25i41l52i78p 24K45r85a47j41č60o18v16i91č
prvni CC bylo (je!) nadherne, druhe uz o neco horsi a ackoliv se mi design VW celkem libi, tak nejak nevim no... z obrazku moc nadseny nejsem
L80u13b56o68s 51K72o41c94m67a72n
Čtu Panamera a očekávám základ motorizace ještě o něco málo výš než začíná ten jejich top motor o ono ejhle 1.5 TSI Evo ... Jinak bych si ten článek ani neotevřel ... Chjo
J92a43r37o94s71l75a74v 59Z30a48j10i36c53e88k
Je docela mozne, ze aerton vznikl z wartburgu. Ma rovnez ctyri kola, motor, volant a nejen ve smeru jizdy vpred, dokonce i ve smeru jizdy vzad ma jak ne leve tak i na prave strane dvoje dvere, umoznujici do nej vstoupit a nasledne z nej i vystoupit.
M74i73l13a49n 96L27i11n87h26a11r38t
Warťas byl ale o krok napřed, s tím tříválcem...
V68a13c97l52a43v 28V96a56v67r58a
VW je především majitel továrny na Superby.
Když jste Němčourům prodali vaši Škodovku, tak držte krok. To ostatní podle uvážení. Po revoluci jste si VY SAMI zničili nejen celý průmysl, ale i veškeré strojírenství. Dnes se chlubíte s CNC technikou kterou objevili Amíci v padesátých letech minulého století.
Před 25 lety jsem učil programovat obsluhy CNC fréz a soustruhů, protože to je umění tak pro školáky. Chlapi si tak vydělávají o chlup víc.
Později jsem dostal životní job. Programování poněkud složitější a moc ale moc jsem se musel učit.
J44a86n 49M24a71l66ý
Váš příspěvek vzhledem k článku moc nechápu. Co tím chcete říct?
J10a86n 67P90r54i59c67h92y76s69t91a97l
Proc by auto s LED svetlomety nemohlo mit i multifunkcni volant a naopak? Ja se domnivam, ze jsou to na sobe nezavisle konstrukcni celky, takze nechapu proc si pan autor mysli, ze auto bude mit jen jednu z nich.
Vyrobce tvrdi opak. Podle vyrobce bude mit kazdy arteon LED svetlomety i multifunkcni volant. A vyrobce tomu snad rozumi lepe. Opravte si to.
P50e71t15r 26S35e66d13i71v75y
Vidim mnoho spolecnych prvku s Talicmanem. Treba bocni dvere s ozdobou prechazejici do blatniku, ci predni linie.
P17e86t29r 12V79l84a39d39i86m62í35r 35Č59e11r10m58á20k
Nechápu!
V titulku se naznačuje křížení superbu, z textu vyplývá, že je to odvozeno z pasátu
R19o45m15a75n 72Š36e98s15t95á53k
Trocha vysvětlení k long-life motorovým olejům a celoživotním náplním převodovek.
Long-life motorové oleje začaly automobilky doporučovat, protože značnou část aut nakupují firmy do svých flotil, které zajímají celkové náklady na vlastnictví (TCO). Do těchto nákladů se zahrnuje nejen rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale také náklady na údržbu a opravy. Pokud firma dostane nabídku na auta, u kterých jsou náklady na údržbu nižší (díky prodlouženým intervalům výměny motorového oleje), má to značnou váhu při rozhodování, která auta koupit. Služební auta dnes najezdí 50-70 000 km ročně a firmy je obvykle po 3 nebo 4 letech prodávají. Nájezd cca 200 000 km ty auta obvykle vydrží i s takhle ošizenou údržbou.
Automobilkám v podstatě nic nehrozí (myšleno nespokojený zákazník), protože 2letou záruku auto přežilo a 4 roky staré auto s 200 000 km u druhého majitele už automobilku nezajímá.
Pro celoživotní náplně převodovek platí obdobné, jde především o peníze (TCO).
Doporučení je tedy následující:
Pokud chcete autem jezdit déle než 3-4 roky a najezdit víc než 200 000 km, měňte motorový olej po 15 000 km a převodový olej po 60-80 000 km (platí pro automatické i manuální).
Pokud kupujete auto nové a je vám jedno, v jakém stavu bude po 3-4 letech, protože ho stejně prodáte, klidně měňte motorový olej třeba po 30 000 km a na převodovku se vykašlete úplně. Auto to obvykle vydrží, a jen když budete mít smůlu (v jednotkách procent), tak dojde k nějaké vážné závadě už u vás jako prvního majitele.
P28e60t82r 20Č98e90r92m10á47k
Opět by pro začátek neškodilo zjistit si co LL vlastně znamená. Není to prodloužený interval, je to variabilní interval. Ano pro firmy šitý je - umožňuje za určitých podmínek provést výměnu oleje nikoliv pouze dle stavu km ale dle jeho skutečného opotřebení. To se ale nedá předem nijak určit.
Proto také auta se skutečným LL najezdí bez větších problému statisíce km
P88a74v73e38l 62R89e17z65n71i90c70e14k
kdyz pisou ze 5ti dverove gran turismo, zajimalo by me proc tam neni fotka s otevrenymi patymi dvermi ... pac dle dostupnych fotek to nevypada ze by se tomu mel otvirat cely kufr tedy vcetne zadniho okna...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha