Diskuze
VW Arteon je o půl třídy lepší passat, už jsme ho řídili
Děkujeme za pochopení.
M81a80r50e88k 40M79a63t44i65k41o
4,5 roku starý VW CC a má rezavé ťupky na výku zadního kufru. Takže asi tak o rozplývání se nad koncernovými auty.
J81a61n 64M18a57c15h63á85č
Auto za mega,velký a těžký jak prase a v tom patnáctistovka motor.To bych si připadal jak blázen.A nebo velkej ekolog,což je to samý.
J21i73ř35í 62S27c48h71w72a11c72h
kdyby to auto bylo opravdu těžký jak hodně těžký prase, tak s tou 150 koňskou patnáctistovkou by sis mohl výskat, protože na stovce by byla pod 4 sekundy....
P26e13t52r 88Č70e30r20m58á83k
Auto hezké, článek slabší. Arteon nemá žádný technický základ se superbu, spolu s passatem všichni tři jezdí ma identickém mqb, žádná "půl třída" se nekoná, nic takového neexistuje. Cenou se sice může dostat na dostřel premii ale technikou právě nikdy, rozdíl oproti A4 tak bude vždy propastný, a nejde jen o nemožnost nabídnout žádný konvenční šestiválec.
J16i69ř35í 75S93e89h46n67a46l
To je zase blabol. Samozrejme ze na jedne platforme jdou udelat auta ruznych trid a bezne se to deje. Nechcete doufam tvrdit ze Ibiza a Superb jsou auta stejny tridy. Jasne ze je to derivat ze Superbu, proto taky je o kus nad Pasatem, kor kdyz se trochu vymazli..
A co se tyka A4, tak ta samozrejme na Arteon nema. Je o dost mensi, rozvorem, vnejsima i vnitrnima rozmerama, kufrem, navic je to sedan proti liftbacku. Motory identicky (pokud nechci nejakou extravaganci), dokonce oboji predni nahon (jen s jinak ulozenym motorem). A4 bude mozna mit o trochu lip provedenej interier, Arteon zas vypada lip zvenku. Cena bude asi ve srovnatelny vybave zhruba podobna. Kdybych si mel vybrat mezi timhle a A4, tak nevaham ani minutu. Leda ze mermomoci musite mit na kapote 4 kruhy, pak samozrejme zvolite jinak.
P18a19v43e70l 36F47ü28r21s65t
Arteon? Proč by si někdo připlácel za hnusnější auto? Passat je nádherný...
J28a63k12u26b 66F77e90i27f62a88r
víte , to je věcí osobního vkusu
M57i26c84h97a40l 71N80a79j35m63a90n
To mi něco připomíná - koncern v roce 2002 s velkou pompou představil typ Phanteon, měla to být konkurence větčích modelů Audi/Mercedesu/BMW. Phanteon sice nebyl špatné auto, ale byl to prodejní propadák, protože ten kdo měl na něj prachy, tak šel do zavedených značek............
J39i55ř75í 14S70c58h63w91a94c80h
Phaeton nebyl o ligu ale rovnou o dvě výše.....
S88t12a56n84i76s37l56a74v 55K73r22e44j49c78a31r
Je škoda, že není porovnání Arteona se Superbem nebo Octávií A je srandovní, že VW v nedávné době hlásal přechod od nafty k elektru, a ejhle skutečnost bude jiná, nafta pofrčí dál.
J82i31ř89í 12S85c61h71w85a83c31h
teď ještě vnímat, jak dalekého časového horizontu se to "hlásání" týká....
A40n78t15o13n49í67n 24Š37v22i63h43n33o15s
U mne jedno velké mínus - informační panel pod výdechem topení. Měl by být co nejblíže zornému poli řidiče. Takže nahoře panel, výdech pod ním!
V79e88n78d93u15l96a 82F38a45i38f44e22r59o98v98á
Hm...nic zvláštního a ta přední kapota je divná, beztvará, humpolácká, staromódní....
L69a33d14i51s71l52a24v 94K16a40l10o21u17s
Jéje takovej hnus za milion.
J14a10n 70D22v58o25ř20á22k
kdyby jenom za milion! a to je právě to.
H17y66n65e88k 11M92r94t50v70ý
být bohatej, taxi stejně nic co se jmenuje "lidový vůz" nekoupím. možná měl vw dát roli premiovejší značky skoudě (sportovnější eventuálně seatu, páč co jinak s ním) a sám vyrábět hlavně masovku
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej, pozemek, OV, Most, ul. Pražská
Pražská, Most - Vtelno
2 970 000 Kč