Diskuze
Autofotka týdne: VW startuje svou elektrickou éru, zájem je obrovský
Děkujeme za pochopení.
R63i49c81h87a24r13d 73M66i10c66h46a12l58o43w18s68k72i
To sedí. Je to jedno z největších zklamání dnešní doby. VW byl po válce opravdu fenomén, symbol svobody a osobní mobility. Dnes jsou bohužel výfuky těchto škodlivých aut mimo jiné i v Česku. Navíc vysoká, nepřiměřená cena, nemožnost nabíjení a opravdu škodlivá ekologie je ryzím útokem na osobní mobilitu. Btw. moje stará nevrcholová Fábie dojede na jedno nabití benzínem 600km.
T40o80m47á13š 31T90r20e74g28l92e31r
jo jo, ekologie first. ale co pak s baterkama, to je snad horší jak čoud z trabanta kdysi.
M20i14l32o62s41l19a70v 18J83o34s61í51f38k70o
Fajn to je do chvíle, kdy elektromobilů jezdí jen pár. Ale co pak, až jich bude 10% z všech aut? Kdo pro ně vyrobí elektřinu? KDO?
O63d79s42t58r70a22n94ě19n51ý 22U84ž23i78v49a68t20e50l
J77o65s29e75f 24N50o88v80a49k
Začínám uvažovat o nějaké variantě powerwallu - tohle přenosová soustava nedá.
T65o43m68á69š 13B85a81š25a97n19d90a
Za 5 let se začnou bazary plnit elektromobilama, které budou mít kapacitu baterek na polovině a nikdo to nebude chtít, protože nová sada vyjde stejně draho jako zánovní menší auto se spalovacím motorem. Zároveň se zvýší daň z uhlíkových paliv, aby byly prachy na likvidaci a recyklaci nebezpečného odpadu z baterií.
V28l93a25d94i80s49l56a94v 90B67u25r23y20š72e71k
nezačnou se plnit, to je strašná blbost
M50i74c48h39a52l 76R31e55j60z49e81k
Je spotreba EV stabilni ve vztahu k rychlosti?
J14a80n 43M10a42c84e57k
jen historická připomínka: Tatrovka žalovala tenkrát VW za okopírování Tatry 97, nebo spíše za inspiraci pro konstrukci Brouka. Sice válka spor přerušila, ale Tatrovka tento spor vyhrála (ale až 1961)
M49a58r79e47k 40J95a48n63e54č97k40a
Tohle je snad ten nejstarší způsob marketingu, co existuje. Oni už fakt neví, jak vyvolat rádoby poptávku po těch předražených krámech
T57e64r37e26z65a 93K77l22o10z46o93v15á
Kolik bývá před panelákem aut za mega?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...