Diskuze
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly
Děkujeme za pochopení.
V85l69a21d63i48m22í92r 77R91e33t43t58i11n22g41e56r
Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.
P88e66t19r 12Č45e53r40m35á63k
Máte v tom trochu hokej. Premie je premie, ta je jasně daná a ani vw ani škoda do ní nepatří. VW se v rámci mainstreamu snaží (zdůrazňuji slovo snaží, což není to neznamená že to tak vždy je) nabídnout co nejvíc z hlediska kvality, zpracování, technologií a celkové dotaženosti a vyváženosti modelů. Škoda zase sází primárně na praktičnost a prostornost, byť někdy spíše pocitovou a jen v určitých směrech nebo na úkor něčeho jiného. Úspěšnější model je evidentně ten VW, proto vyrábí 5x tolik aut co škoda. Což ale nijak neznamená že by se škoda měla za něco stydět, to vůbec ne, z podmínek které jí vw dal k dispozici utvořila maximum
P51e10t74r 54H65o49r48á19k
Co je to vlastně ta prémie? Já bych řekl, že příplatek na vysoké německé mzdy skrytý za pár cinkrlátek.
P65e39t77r 47Č38e78r43m11á19k
To byste řekl špatně, premie je právě v základu techniky, materiálech i zpracování zcela odlišné auto. Cinkrlátky se to pak snaží maskovat naopak mainstream, aby zakryl ten rozdíl ve výše popsaném.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...