Diskuze
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly
Děkujeme za pochopení.
J57i25ř86í 86S42c43h93m96i11d12t
Takže se to vrací do starých kolejí, škodovka za totáče taky nesměla konkurovat žigulíkům a prý svoboda, volný pohyb kapitálu atd. ale jen potud, pokud teče směrem k Němcům, jinak přichází omezení, stěhování výroby a vykolíkování trhu, jo jo evropské hodnoty v praxi, nelze dopustit, aby škodovka byla lepší než VW.
V14i45l44é44m 90P71ř82í64h55o66d93a
Pokud vim, Skoda patri VW a ty ji muzou klidne zavrit.
R35o63m47a10n 77K88o82z29e44l
Myslel jsem, že taková strategie už je, vždyť je to už dávno, co byl Seat určen k tomu, aby vyráběl sportovně laděné auta. Připomíná mi to návrat k RVHP, kdy bylo rozhodnuto, že kloubové autobusy se budou vyrábět v Maďarsku, u nás ne.
P11e19t26r 20M73i19c50h72a11l
No co, pokud VW Škodu ořeže, podívám se příště mimo koncern.
V61l13a46d46i74m22í25r 54R85e41t31t41i75n48g12e75r
Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.
J75i48ř86í 81K65o35c40u90r68e43k
Prémiovka je přece Audi a Porsche
R27o80m97a73n 24V82o64l41f
To je proste - nejen Cech ale i Nemec chce usporit a nez drahe WV si radeji koupi levnejsi skodu a to je cele, takze zlevnit WV a bude to ok
P87e83t87r 87J35a84n32o12v50s97k13ý
Takže ve škodovce zas budou jen švihadla ? :)))
J35i70ř24í 43K97o69c62u89r45e36k
... stahovací okna jenom vřepdu a boční zrcátko jenom vlevo. Bez posilovače brzd, posilovače volantu, bez autorádia a reproduktorů. Přes neodhlučněný motor to stejně neuslyšíte. A na ABS, ESP, TDI, ... zapomeňte. Jeden typ motoru bez katalyzátoru.
H71o54n76z40a 86P96o72s87t
VW vyrábí auta v každé kategorii, takže jsem zvědavý s čím konrétně přijdou. Osobně bych tipoval že zákážou škodovce a seatu auta s vyšší přidanou hodnotou jako jsou SUV a Superby. Sami si neomezí nic.
P17e57t20r 16Č23e90r86m59á60k
Nevím co si představujete pod slovem kategorie, ale vw chce zkrátka jasněji než doposud definovat cílové skupiny zákazníků, na tom že budou nabízet auta ve stejných třídách a segmentech to nic nezmění.
J96i42ř32í 88P92r65o18v63a13z46n98í13k
Volkswagen vlastní Škodu a tím to končí.Vlastník si vybere co mu bude vyhovovat.
A pokud si někdo myslí že si VW nechá prodejně škodit od Škodovky tak pomatený blázen.No a pan Sobotka je je chudák co se na tom snaží zviditelnit.Škoda jsou slušná ale u nás předražená auta.
K91a29r15e26l 38V20a57c48h86u58t
Měli jsme Škodovku kombíka, přesedlali jsme na kombíka od VW a chrochtáme si, jak jsme si polepšili (pravda, posunuli jsme se nejméně o půl třídy výš).
Je to snad špatně? Porušili jsme územní rozdělení, nemáme si za to hodit "mašli"?
J24o82s89e54f 25U63l11m52a20n
Jestli jste přešli z Octávky do Passata, pak chápu. Jestli ze Superbu do Passatu, tak je to spíše nějaký psychologický klam. Říkám jako majitel Passatu.
V12i92l12é13m 82P61ř21í32h32o93d36a
Škoda se nemusí bát, bude i nadále vyrábět popelnice (joke).
V87i63l56é65m 89P11ř96í62h76o11d21a
Na rozdíl od druhých ale nepovažuji Němce za takové pitomce, aby si v rámci koncernu poškodili úspěšnou značku. Akcionáři by je sežrali...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....