Diskuze

VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální ředitel Matthias Müller. Vedení automobilky proto na základě 14 zákaznických skupin vytyčí nové zaměření pro Volkswagen, Škodu a Seat na evropském trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Takže se to vrací do starých kolejí, škodovka za totáče taky nesměla konkurovat žigulíkům a prý svoboda, volný pohyb kapitálu atd. ale jen potud, pokud teče směrem k Němcům, jinak přichází omezení, stěhování výroby a vykolíkování trhu, jo jo evropské hodnoty v praxi, nelze dopustit, aby škodovka byla lepší než VWRv.

1 0
možnosti
VP

Pokud vim, Skoda patri VW a ty ji muzou klidne zavrit.

0 0
možnosti
Foto

R35o63m47a10n 77K88o82z29e44l

14. 10. 2017 20:38

Myslel jsem, že taková strategie už je, vždyť je to už dávno, co byl Seat určen k tomu, aby vyráběl sportovně laděné auta. Připomíná mi to návrat k RVHP, kdy bylo rozhodnuto, že kloubové autobusy se budou vyrábět v Maďarsku, u nás ne.

3 0
možnosti
PM

P11e19t26r 20M73i19c50h72a11l

14. 10. 2017 14:53

No co, pokud VW Škodu ořeže, podívám se příště mimo koncern.

0 0
možnosti
VR

Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.

1 0
možnosti
JK

Prémiovka je přece Audi a Porsche

1 0
možnosti
RV

R27o80m97a73n 24V82o64l41f

13. 10. 2017 23:47

To je proste - nejen Cech ale i Nemec chce usporit a nez drahe WV si radeji koupi levnejsi skodu a to je cele, takze zlevnit WV a bude to ok

0 0
možnosti
Foto

Takže ve škodovce zas budou jen švihadla ? :)))

8 0
možnosti
JK

... stahovací okna jenom vřepdu a boční zrcátko jenom vlevo. Bez posilovače brzd, posilovače volantu, bez autorádia a reproduktorů. Přes neodhlučněný motor to stejně neuslyšíte. A na ABS, ESP, TDI, ... zapomeňte. Jeden typ motoru bez katalyzátoru.

0 0
možnosti
HP

H71o54n76z40a 86P96o72s87t

13. 10. 2017 18:03

VW vyrábí auta v každé kategorii, takže jsem zvědavý s čím konrétně přijdou. Osobně bych tipoval že zákážou škodovce a seatu auta s vyšší přidanou hodnotou jako jsou SUV a Superby. Sami si neomezí nic.

5 0
možnosti

P17e57t20r 16Č23e90r86m59á60k

13. 10. 2017 20:52

Nevím co si představujete pod slovem kategorie, ale vw chce zkrátka jasněji než doposud definovat cílové skupiny zákazníků, na tom že budou nabízet auta ve stejných třídách a segmentech to nic nezmění.

0 0
možnosti
JP

Volkswagen vlastní Škodu a tím to končí.Vlastník si vybere co mu bude vyhovovat.

A pokud si někdo myslí že si VW nechá prodejně škodit od Škodovky tak pomatený blázen.No a pan Sobotka je je chudák co se na tom snaží zviditelnit.Škoda jsou slušná ale u nás předražená auta.

0 0
možnosti
KV

Měli jsme Škodovku kombíka, přesedlali jsme na kombíka od VW a chrochtáme si, jak jsme si polepšili (pravda, posunuli jsme se nejméně o půl třídy výš).

Je to snad špatně? Porušili jsme územní rozdělení, nemáme si za to hodit "mašli"?;-D

1 2
možnosti
JU

J24o82s89e54f 25U63l11m52a20n

13. 10. 2017 17:50

Jestli jste přešli z Octávky do Passata, pak chápu. Jestli ze Superbu do Passatu, tak je to spíše nějaký psychologický klam. Říkám jako majitel Passatu.

6 0
možnosti
VP

Škoda se nemusí bát, bude i nadále vyrábět popelnice (joke).

0 2
možnosti
VP

Na rozdíl od druhých ale nepovažuji Němce za takové pitomce, aby si v rámci koncernu poškodili úspěšnou značku. Akcionáři by je sežrali...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!