Diskuze
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly
Děkujeme za pochopení.
V85l69a21d63i48m22í92r 77R91e33t43t58i11n22g41e56r
Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.
P88e66t19r 12Č45e53r40m35á63k
Máte v tom trochu hokej. Premie je premie, ta je jasně daná a ani vw ani škoda do ní nepatří. VW se v rámci mainstreamu snaží (zdůrazňuji slovo snaží, což není to neznamená že to tak vždy je) nabídnout co nejvíc z hlediska kvality, zpracování, technologií a celkové dotaženosti a vyváženosti modelů. Škoda zase sází primárně na praktičnost a prostornost, byť někdy spíše pocitovou a jen v určitých směrech nebo na úkor něčeho jiného. Úspěšnější model je evidentně ten VW, proto vyrábí 5x tolik aut co škoda. Což ale nijak neznamená že by se škoda měla za něco stydět, to vůbec ne, z podmínek které jí vw dal k dispozici utvořila maximum
P51e10t74r 54H65o49r48á19k
Co je to vlastně ta prémie? Já bych řekl, že příplatek na vysoké německé mzdy skrytý za pár cinkrlátek.
P65e39t77r 47Č38e78r43m11á19k
To byste řekl špatně, premie je právě v základu techniky, materiálech i zpracování zcela odlišné auto. Cinkrlátky se to pak snaží maskovat naopak mainstream, aby zakryl ten rozdíl ve výše popsaném.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
4+1, DV, lodžie, 102 m2, sklep, Teplice, ulice Edisonova
Edisonova, Teplice - Trnovany
2 490 000 Kč