Diskuze
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly
Děkujeme za pochopení.
V85l69a21d63i48m22í92r 77R91e33t43t58i11n22g41e56r
Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.
P88e66t19r 12Č45e53r40m35á63k
Máte v tom trochu hokej. Premie je premie, ta je jasně daná a ani vw ani škoda do ní nepatří. VW se v rámci mainstreamu snaží (zdůrazňuji slovo snaží, což není to neznamená že to tak vždy je) nabídnout co nejvíc z hlediska kvality, zpracování, technologií a celkové dotaženosti a vyváženosti modelů. Škoda zase sází primárně na praktičnost a prostornost, byť někdy spíše pocitovou a jen v určitých směrech nebo na úkor něčeho jiného. Úspěšnější model je evidentně ten VW, proto vyrábí 5x tolik aut co škoda. Což ale nijak neznamená že by se škoda měla za něco stydět, to vůbec ne, z podmínek které jí vw dal k dispozici utvořila maximum
P51e10t74r 54H65o49r48á19k
Co je to vlastně ta prémie? Já bych řekl, že příplatek na vysoké německé mzdy skrytý za pár cinkrlátek.
P65e39t77r 47Č38e78r43m11á19k
To byste řekl špatně, premie je právě v základu techniky, materiálech i zpracování zcela odlišné auto. Cinkrlátky se to pak snaží maskovat naopak mainstream, aby zakryl ten rozdíl ve výše popsaném.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...