Diskuze
Nové Polo v testu: Je tak dobré, že konkuruje Jeho Veličenstvu Golfu
Děkujeme za pochopení.
A76n91t96o90n18í89n 37S90e31b32e73r81a
Nevím co kdo může mít proti 1.0 TSI.
Já má teď třeba Fabii II 1.4 63kw
No ten motor do 3 tisíc netáne vůbec a pak se trochu zdá že to jede.
Ale psíš to řve a žere, takže to je jen palcebo efekt.
A teď:
1.4 16v 63 kw. combi (4 válce bez turba) Fabia II combi
0-100 12,7 s, 132 Nm v 3800 ot./min., spotřeba reálně 8 L, motor velice hlučný
1.0 TSI 81 kw (3 válce + turbo) Rapdid Liftback
0-100 10 s, 200 Nm v 2000 - 3500 ot./min., spotřeba reálně 6 L, spíš tichý motor
Takže když budu kupovat nové auto, nevím proč by si neměl koupit 1,0 TSI nad 80 kw, který bude o dost lepší než to co mám teď.
L94u22k56á57š 43K42m82e79n91t
Tak on to není vyloženě špatný motor. Ale jde o to, že kdyby na těch 115 koní a 200Nm vyhnali původní 1,2TSi, tak by byla podstatně lepší. Konkurence z 1,2k tahala i víc jak 120 koní a větší točivý moment, takže by to nebyl problém. Táhla by od nižších otáček a neměla by ostatní negativa tříválce. Tedy hlučnost, vibrace, nevyváženost. Přitom velikostí byla 1,2 stejná a hmotnostně byla jen o 5kg těžší. Proto řadě lidí ten tříválec nedává smysl.
B47o69ř57i77v45o52j 14K51u96b63í67č20e67k
No polo by bylo dobry pokud by melo ATMOSFERICKY motor rekneme 1.2 a hlavne ctyrvalec.
Japonci to pochopily napriklad Suzuki Ignis nebo Swift. davaj fo toho vyborny motor 1.2 ctyrvalec bez turba dnes uz naprosty unikat...66kw jede to jako z praku..a spotreba i pod 5 litru a realne.
Takhle muze byt auto sebelepsi ale kdyz ma preplnovany motor coz je ted v zime uplne k prdu. Slapnu na to a hned to hrabe jak vztekly proc a nebo trivalec a ma to zvuk jak ...jak trihrnek...
Koncern je uz tak v pr....i ze nahrazuje mizerny motor 1.2 TSI jeste vetsim suntem v litru....
V53l31a74d72i75s74l64a33v 83B10u94r51y41š55e31k
já myslím, že by sis to nekoupil jak tak, i kdyby to mělo třílitrovej šestiválec a ti co si to koupěj, tak takhle vůbec nepřemýšlí, ti netrpí žádnými předsudky a s autem chtějí jezdit a to jim tohlke prdítko umožní
P96e47t61r 93B85á83č39a
jeho velicenstvu Golfu :D
Kdo tohle psal? Nekdo kdo sedel do ted maximalne ve Fabii?
J31a49r23o71m47í33r 48K34r68á16l
S tím slabším motorem za sedm ? Za tolik jezdí trojkový Golf 1,6, co má nalítáno 300 tisíc. A údržba bude jistě dražší. No, bude muset Golfík ještě vydržet, dokud nepřejde to malolitrážní šílenství.
A71n37t67o34n82í70n 65S18v24o68b62o68d61a
u toho Pola je zajímavá varianta na CNG, pro firmy bez silniční daně a pod korunu na kilometr, velikost jako Golf III, viděl jsem firemní auta na CNG, ale velikost Pola chyběla, Up! CNG je za trest :-)
A35n13t96o81n53í58n 12S72v33o83b24o10d35a
Golf I byl dlouhý 3705 mm, Polo I bylo dlouhé 3512, tedy kratší než Up!. Pěkně nám auta rostou, nové Polo je 2,1 cm kratší než Golf III, takže ideální městské auto nově i na CNG :-)
A58n14t36o41n83í58n 41S88e79b14e86r96a
Rapid liftback 4,5 metru....
J24a75k94o85b 71F25o75r62m86a86n
LoL tak kúpiť si čudo s 1.0 TSi a k tomu ešte aj s DSG, tak to už chce veľmi veľkú dávku sadomasochizmu
M67a50r50t94i74n 66K42a47r53á53s33e56k
Proc? Ja bych do toho klidne sel, I kdyz mel jsm za to ze DSG fungujou dost dobre, a v clanku pisou opak ....
J22o61s80e81f 83Š13o37l72t55e98s
Ať do toho dají 50 kWh baterii, elektromotor o výkonu 120 kW a pustí to do světa za 500 tisíc a bude to skutečně nejlepší malé auto. Dojezd kolem 300 km i v zimě vyhoví prakticky všem v cílové skupině těchto vozidel.
M19a84r39t82i16n 86K60a68r48á47s48e71k
No auto s cenovkou 500, musi mit vyrobni naklady nekde kolem 200 000, ne o moc vice, aby se dale realne s ziskem prodavat. S ohledem na to, ze jen baterka 50 kWh stoji vyrobit pri hodne optimistikem odhadu 150 000, tak to bude trochu problem...
J83a74n 55U41l60m
Celkem pěkný, ale pořád je to břichoplaz a s motorem už skoro půl mega
K43a15r88e40l 71V34a23c41h68u40t
Já to věděl - že se "chytráci" začnou pošklebovat autům, která nepatří mezi SUV. - Už je to tady! (nebo se mýlím a břichoplaz znamená něco jiného?)
P64e91t59r 55M85i83c15h85a18l
No jo, auta rostou. Vzpomeňte si na první Golfy.
A k tomu Polu - podvozek možná výborný, motor o ničem a i díky tomu hrozná spotřeba. O ceně nemluvě.
R93ó91b94e29r61t 27T24o48m74e21k
Cena testovaného vozu 416.900 Kč, tak určitě...
To je základní cena cena verze Highline s tímto motorem v automatu.
Auto má ale evidentně hromadu příplatků, namátkou, přední a zadní parkovací senzory, přední LED světlomety, navigace...to bude dost 500 tisíc...to už není za dobrou cenu...
A72n28t71o81n71í37n 75S22e34b39e75r54a
Sranda je že třeba rozdíl v ceně Rapidu a Toleda je taky 70 tisíc jsou to úplně stejné auta :-D
70 za co? Za nálepku seat na čumáku? Tak to těžko :-D
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...