Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové Polo v testu: Je tak dobré, že konkuruje Jeho Veličenstvu Golfu

Polo je (staro)novým idolem kategorie malých vozů – podle nás to nejlepší, co můžete v této třídě koupit. A za slušné peníze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Nevím co kdo může mít proti 1.0 TSI.

Já má teď třeba Fabii II 1.4 63kw

No ten motor do 3 tisíc netáne vůbec a pak se trochu zdá že to jede.

Ale psíš to řve a žere, takže to je jen palcebo efekt.

A teď:

1.4 16v 63 kw. combi (4 válce bez turba) Fabia II combi

0-100 12,7 s, 132 Nm v 3800 ot./min., spotřeba reálně 8 L, motor velice hlučný

1.0 TSI 81 kw (3 válce + turbo) Rapdid Liftback

0-100 10 s, 200 Nm v 2000 - 3500 ot./min., spotřeba reálně 6 L, spíš tichý motor

Takže když budu kupovat nové auto, nevím proč by si neměl koupit 1,0 TSI nad 80 kw, který bude o dost lepší než to co mám teď. ?

0 2
možnosti
LK

L93u49k11á76š 83K93m15e87n35t

20. 12. 2017 12:45

Tak on to není vyloženě špatný motor. Ale jde o to, že kdyby na těch 115 koní a 200Nm vyhnali původní 1,2TSi, tak by byla podstatně lepší. Konkurence z 1,2k tahala i víc jak 120 koní a větší točivý moment, takže by to nebyl problém. Táhla by od nižších otáček a neměla by ostatní negativa tříválce. Tedy hlučnost, vibrace, nevyváženost. Přitom velikostí byla 1,2 stejná a hmotnostně byla jen o 5kg těžší. Proto řadě lidí ten tříválec nedává smysl.

2 0
možnosti
BK

No polo by bylo dobry pokud by melo ATMOSFERICKY motor rekneme 1.2 a hlavne ctyrvalec.

Japonci to pochopily napriklad Suzuki Ignis nebo Swift. davaj fo toho vyborny motor 1.2 ctyrvalec bez turba dnes uz naprosty unikat...66kw jede to jako z praku..a spotreba i pod 5 litru a realne.

Takhle muze byt auto sebelepsi ale kdyz ma preplnovany motor coz je ted v zime uplne k prdu. Slapnu na to a hned to hrabe jak vztekly proc a nebo trivalec a ma to zvuk jak ...jak trihrnek...

Koncern je uz tak v pr....i ze nahrazuje mizerny motor 1.2 TSI jeste vetsim suntem v litru....

3 4
možnosti
Foto

já myslím, že by sis to nekoupil jak tak, i kdyby to mělo třílitrovej šestiválec a ti co si to koupěj, tak takhle vůbec nepřemýšlí, ti netrpí žádnými předsudky a s autem chtějí jezdit a to jim tohlke prdítko umožní

6 1
možnosti
PB

P34e71t69r 86B95á60č60a

19. 12. 2017 17:42

jeho velicenstvu Golfu :D

Kdo tohle psal? Nekdo kdo sedel do ted maximalne ve Fabii?

1 0
možnosti
JK

S tím slabším motorem za sedm ? Za tolik jezdí trojkový Golf 1,6, co má nalítáno 300 tisíc. A údržba bude jistě dražší. No, bude muset Golfík ještě vydržet, dokud nepřejde to malolitrážní šílenství.

0 0
možnosti
AS

u toho Pola je zajímavá varianta na CNG, pro firmy bez silniční daně a pod korunu na kilometr, velikost jako Golf III, viděl jsem firemní auta na CNG, ale velikost Pola chyběla, Up! CNG je za trest :-)

1 0
možnosti
AS

Golf I byl dlouhý 3705 mm, Polo I bylo dlouhé 3512, tedy kratší než Up!. Pěkně nám auta rostou, nové Polo je 2,1 cm kratší než Golf III, takže ideální městské auto nově i na CNG :-)

1 0
možnosti
AS

Rapid liftback 4,5 metru....

0 0
možnosti
JF

LoL tak kúpiť si čudo s 1.0 TSi a k tomu ešte aj s DSG, tak to už chce veľmi veľkú dávku sadomasochizmu ;-D

2 4
možnosti
MK

Proc? Ja bych do toho klidne sel, I kdyz mel jsm za to ze DSG fungujou dost dobre, a v clanku pisou opak ....

2 1
možnosti

Ať do toho dají 50 kWh baterii, elektromotor o výkonu 120 kW a pustí to do světa za 500 tisíc a bude to skutečně nejlepší malé auto. Dojezd kolem 300 km i v zimě vyhoví prakticky všem v cílové skupině těchto vozidel.

2 0
možnosti
MK

No auto s cenovkou 500, musi mit vyrobni naklady nekde kolem 200 000, ne o moc vice, aby se dale realne s ziskem prodavat. S ohledem na to, ze jen baterka 50 kWh stoji vyrobit pri hodne optimistikem odhadu 150 000, tak to bude trochu problem...

0 0
možnosti
JU

J42a52n 79U13l54m

19. 12. 2017 12:34

Celkem pěkný, ale pořád je to břichoplaz a s motorem už skoro půl mega :-/

1 0
možnosti
KV

Já to věděl - že se "chytráci" začnou pošklebovat autům, která nepatří mezi SUV. - Už je to tady! ;-D (nebo se mýlím a břichoplaz znamená něco jiného?)

0 1
možnosti
PM

P94e18t95r 54M17i49c18h86a28l

19. 12. 2017 11:46

No jo, auta rostou. Vzpomeňte si na první Golfy.

A k tomu Polu - podvozek možná výborný, motor o ničem a i díky tomu hrozná spotřeba. O ceně nemluvě.

6 1
možnosti
RT

Cena testovaného vozu 416.900 Kč, tak určitě...

To je základní cena cena verze Highline s tímto motorem v automatu.

Auto má ale evidentně hromadu příplatků, namátkou, přední a zadní parkovací senzory, přední LED světlomety, navigace...to bude dost 500 tisíc...to už není za dobrou cenu...

2 0
možnosti
AS

Sranda je že třeba rozdíl v ceně Rapidu a Toleda je taky 70 tisíc jsou to úplně stejné auta :-D

70 za co? Za nálepku seat na čumáku? Tak to těžko :-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...