Diskuze
Volkswagen Passat Leonie nepotřebuje řidiče
Děkujeme za pochopení.
charlie.sk
folcvágeny.
No to by byla světová kalamita.Při dnešní poruchovosti a nespolehlivosti koncernových výrobků bych se bál jezdit ve folcu i s tempomatem,natož s takovým sofistikovaným systémem.Naštěstí se v tomto případě jedná jen o reklamní počin,aby si lidi nemysleli,že koncernová technika je 100 let za opicema i když je to ve skutečnosti pravda.
Hroznej_puberťák
Program brzdy
... provedl neplatnou operaci a bude systémem ukončen. Co chcete dělat dále? A(bort) / R(etry) / P(anic)
co ze to chces
v dohledné budoucnosti ne
Problém počítačů je v tom, že dokážou velmi dobře a rychle provádět předem dané příkazy a věci, s nimiž se při vývoji toho systému počítalo. Takový ale reálný svět není, takže když to auto narazí na nezpevněný okraj cesty někde v horských serpentinách, pravděpodobně se zřítí. Když uvidí (nebo spíše neuvidí) překážku, která neodpovídá klasifikátoru pro překážku, tak ji klidně přejede jenom proto, že to dítě není bílé, ale černé. Může správně vyhodnotit 9999 situací z 10 tisíc, ale v té poslední někoho zabije... A než budeme mít HW na použitelné neuronové sítě, to ještě chvíli potrvá.
islandan
Pro nevěřící tomáše.
Věřím, že tento pokus se dosti brzy uplatní v praxi. Komu něco říká pojem umělá inteligence (artificial intelligence), tomu je to jasné. Tento vědní obor rozřešil už řadu úloh, které jsou svojí složitostí rovnocené s řízením aut v běžném provozu. Uznávám, že to bude nezvyklé, ale postupně asi běžné. Je jen jeden problém: komu pak nadávat do blbců, kreténů apod.
[eT]
... a v budoucnu možná řidiče zcela nepotřebné.
a tím pádem se bude jezdit jen tam, kde se to bude 'smět'
Jozxyqk
Jozxyqk
a
kde bude požitek z jízdy, do města dobrý, spousta řidičů nejezdí jenom proto, že se potřebují dostat z místa A do místa B, ale taky pro ten pocit při řízení auta, to právě většina ženských nepochopí, ty si hrály v dětství s panenkami...
ktv
Re: a
no presne tohle teda taky nechapu. ja ridim nerad a vyslovene me to obtezuje, beru to jenom jako nutny zlo kdyz se potrebuju nekam dostat. zrovna tak nechapu ze nekdo ma auto skoro jak domaciho mazlicka :-D nikomu to neodpiram, jenom to nechapu.
Depresivní Robot Marvin
Takových pokusů je hodně
Zrovna dnes psali na NY Times o podobném autě od Googlu. Najezdili s tím bez zásahu řidiče už 10 000 mil a spoustu dalších s drobnými zásahy: http://www.nytimes.com/2010/10/10/science/10google.html?pagewanted=1&_r=1&hp
.
Ono to ještě dlouho bude trvat, než takovéhle auto bude skutečně jezdit bez řidiče. Ale je jisté, že už brzo nová auta budou řidiče za jízdy kontrolovat. Už dnes umí sériově vyráběná auta zastavit před překážkou (například když vběhne do cesty chodec).
Dopij
Zajímavé auto
A když mu bude docházet palivo, tak si bude umět taky samo natankovat a zaplatit? A vyměnit si kolo při defektu? Nechci se do toho míchat, ale samo to asi jezdit nebude. Přinejmenším mu musí člověk naplánovat trasu.
řehoř z řep
Re: Zajímavé auto
Dneska stejně víc než půlka řidičů volá na defekt asistenční služby.
truthspeaker
do běžného provozu určitě ne
Auto neřízené lidským mozkem v běžném provozu je zatím nesmysl. Až se změní pojem běžný provoz, bude zarnovat zvláštní koridory atd, pak možná ano. Dnes je to prostě nesmyslné, protože rizika vyhodnocuje lidský mozek i z faktorů, které přímo nesouvisí s dopravní situací. Uvedu příklad - ráno sem projižděl jedno sídliště, cca 50 km/h a vidím pána se třemi ratlíky na volno, a na druhé straně silnice nějakou paní. Instinktivně přibrzdím na cca 35 a ejhle, jeden ten ratlík se slepě rozběhne za paničkou. Minul sem ho tak o 10 čísel. Passat Leonie by z něho udělal krvavej flek. My prostě počítáme s tím, když vidíme rádiovku, škodu 120 nebo blondýnu v SUV, že se něco semele. A platíme za to daň, že čumíme na tu blondýnu a skončím v kufru auta před námi. Jenže to je naše chyba a můžeme to ovlivnit, a ne chyba nějakého stroje.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč