Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Volkswagen Touran: motor láká, cena odrazuje

  11:31aktualizováno  11:31

Volkswagen představil jako jeden z posledních rodinný velkoprostorový van nižší střední třídy. Stejně jako několik dalších konkurentů i touran může mít v kabině sedm sedadel.

hodnocení iDNES 4/5

Testovaná verze VW Touran byla vybavena turbodieselovou jednotkou o objemu 1900 cm3. Vůz získával body především vyspělým podvozkem, který je u VW zcela nový a v budoucnu by měl sloužit i novému golfu, dynamikou a nízkou spotřebou slabšího TDI. Absolutorium si určitě nezaslouží nenápaditý až zastaralý design nebo vyšší cena.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Volkswagen Touran Přijďte si vybrat k nám  Váš model! www.automodul.cz

Konkurenty touranu (3. řada sedadel stojí 16 500 Kč) lze hledat mezi vozy jako jsou Citroën Picasso nebo Renault Scénic (oba modely ale neumožňují instalovat třetí řadu sedadel), Mazda Premacy (3. řada za 20 000 Kč), Opel Zafira (3. řada standardně) nebo Mercedes Benz Vaneo (3. řada 17 610 Kč).

Do srovnávací tabulky jsme pro zajímavost zařadili i Peugeot 307 SW, který sice do porovnávané kategorie nepatří, ale umožňuje rovněž přidat třetí řadu sedadel (přijde na 19 500 Kč).

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Volkswagen se svým MPV v designu vsadil na absolutní konzervativnost. Model působí stroze, fádně až chladně, úporně se brání i sebemenším novotám na karoserii.

Na druhou stranu je výraz touranu čistý, možná nadčasový a možná se snáz ubrání stárnutí, což jistě řada zákazníků přivítá. Na masce tak pozitivně zaujmou snad pouze světlomety, zajímavě a luxusně rovněž působí směrovky umístěné do zrcátek.

INTERIÉR A KUFRVysoký standard provedení interiéru se u značky VW předpokládá, stejně jako strohá účelnost bez výraznější překvapení. Všechny ovládací prvky jsou snadno dostupné a dobře intuitivně zvládnutelné. Touran nezůstal pozadu za konkurencí v množství odkládacích ploch, které jsou dnes brány za typickou vlastnost MPV.

Autoři:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Tuktuk Bajaj
Nejbizarnější motoristický zážitek je jízda tuktukem. Rád dělá kotrmelce

Byl to jeden z nejbizarnějších zážitků mého motoristického života, a to jsem jezdil už skoro se vším, co má čtyři kola. No jo, on má vlastně tuktuk jen tři,...  celý článek

Kia Stonic
Kia Stonic je povedený fešák, který se jako SUV naštěstí jen tváří

Jednoduchý, veselý, líbivý design, to je obrovská deviza Kie Stonic. Nový model bude miláčkem publika kvůli svému vzhledu. Je to crossover, dnes nejmódnější...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.