Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Volkswagen uvedl na čínský trh Boru, počítá ještě s Polem

  15:27aktualizováno  15:27
ŠANGHAJ - Německá společnost Volkswagen AG se připojila k řadě zahraničních automobilek, které se chtějí prosadit na čínském trhu. Největší evropská automobilka totiž oznámila, že zahájila prodej vozu Bora na čínském trhu a ještě počítá se zavedením modelu Polo. Uvedl to mluvčí německé společnosti.

Volkswagen, který má na čínském trhu automobilů 50procentní podíl, předpokládá, že v příštím roce prodá 50.000 vozů Bora. Jeho cena se v manuální verzi bude pohybovat okolo 193.300 jüanů (asi 23.350 dolarů), zatímco za automatiku čínští spotřebitelé zaplatí 233.800 jüanů. Automobil Bora se vyrábí ve společném podniku FAW-Volkswagen na severovýchodě země, kde se vyrábějí také vozy značky Audi.    

Na začátku roku uvedla na čínský trh automobilka General Motors Corp. svůj vůz Buick Sail. Prodej těchto automobilů firmě zajistil 20procentní podíl na trhu malých automobilů. 

Čínské automobilky čeká v nadcházející době složité období. Čína, která nedávno po několikaletém úsilí vstoupila do Světové obchodní organizace (WTO) totiž sníží cla na dovoz automobilů, takže lze očekávat nárůst dovozu zahraničních značek. Čínská státní média tento týden uvedla, že země od 1. ledna sníží celní tarify na dovoz automobilů ze zahraničí o více než třetinu, uvedla agentura Reuters.

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.