Diskuze

Volkswagen varuje před nákupem levného passatu z USA. Vyjde draho

Volkswagen dokončuje v USA novou továrnu, která začne vyrábět model Passat určený pro místní trh. Auto technicky příbuzné evropskému modelu je větší a stojí v přepočtu od 360 000 korun. Cena tak láká k individuálním dovozům do Evropy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

ex-european

21. 7. 2011 21:54
.

naaadherny clanek....kolik za nej dostali zaplaceno?:-/

0 0
možnosti
OL

osk

21. 7. 2011 19:14
Skvělé

má to jednu vadu že "americký pasat" má podstatně lepší výbavu a je větší a podívejte se na motor, to se s tou srandou prodávanou u nás jako trendyline nedá srovnat, kromě toho jde ta doprava realizovat o dost levněji, to je taky duvod přoč vw tak křičí jka je to nevýhodné protože se dovozu bojí. A halvně to jenom dokazuje jak tady z evropy dřou kůži.

0 0
možnosti
DF

loogieboy

14. 7. 2011 12:47
PR

Krasne PR volkswagenu v podani idesu...

Ten kdo jiz neco podobneho realizoval sam vi, jaka je clanek blbost....

0 0
možnosti
V

vItava

14. 7. 2011 9:28
Byrokracie

Ano, to je hezký článek. Ukazuje, kolik nás stojí byrokracie.

Nebýt komplikovaných předpisů, máme auta (a nejen auta) za polovinu.

0 0
možnosti
1

1000101111000010

14. 7. 2011 12:22
Re: Byrokracie

V podstatě všechno podstatně levněji. Jakákoli delší cesta do USA je nejen příležitostí být v pohodě, neskutečně dobře se najíst, výborně nakoupit, ale hlavně ušetřit spoustu peněz tím, že není v Evropě. :-)

.

Mimochodem, VW může přesvědčovat všechny o tom, jak je to nevýhodné, už jen fakt, jak se o to snaží jasně ukazuje, že z těch dovozů mají strach. Právě tohle ovšem jednoho dne povede k tomu, že po Evropě budou jezdit laciná auta z Číny a Indie (oni tu technologii nakonec vychytají) a VW půjde do kytek...

0 0
možnosti
PH

Pete24

14. 7. 2011 7:35
A ještě mají v USA benzín o polovinu levnější.

Zhruba 60Kč za galon, tedy 3,5 litru, to vychází tedy tak na 17 korun litr a to jej Američané rozhodně nedotují.

To nás náš stát jen okrádá násobně víc, než se nechají okrádat Američané.

0 0
možnosti
V

vItava

14. 7. 2011 9:26
Re: A ještě mají v USA benzín o polovinu levnější.

No samozřejmě že nedotují. Jenom mají menší daně.

0 0
možnosti
MK

medick

13. 7. 2011 11:14
:-)

tak ho prihlasim v USA a budu ho pouzivat  v CR jako v "zahranici"

0 0
možnosti
ZF

Praotec

13. 7. 2011 16:22
Re: :-)

Jenom pojistka zde na auto v EU je draha a jenom majitel ho muze ridit!!!!

0 0
možnosti
H

Hackoff

13. 7. 2011 10:53
nastvany obcan

taky vas tak lidi s..., kdyz vidite jak evropska automobilka, ktera sidli za humny vyrabi v bohate americe tak levna a vykonna auta a tady v evrope tem chudym Cechum to poradne osolime? Ono to je sice celoevropsky problem, ale furt mi to hlava nebere. pokud se jim to tam vyplati vyrabet  tak nevim proc by tady nemohla vsechna nova auta taky stat polovinu. Vzdyt i vyrobni cena Octavie se vejde do 100tis Kc

0 0
možnosti
K

KdysiBedlam

13. 7. 2011 13:27
Re: nastvany obcan

Jsme maly trh a VW a vsichni ti dealeri si na sebe musi vydelat daleko mensim mnozstvi prodanych aut nez v USA......

0 0
možnosti
HK

Sallmi

13. 7. 2011 6:51
opravdu...

...má smysl srovnávat cenu vybavenějšího modelu s výkonnějším a větším motorem s tím klumpem co nabízejí u nás?

0 0
možnosti
JN

vozova.hradba

13. 7. 2011 5:02
Hodni panove z VW

A kdyz uz nas ti hodni panove z VW tak hezky varuji pred dovozem z USA, reknou nam taky, proc nas teda tady tak sdiraji z kuze, kdyz stejne auto v USA prodavaji za znatelne nizsi ceny?

1 0
možnosti
DD

Damik

13. 7. 2011 17:36
Re: Hodni panove z VW

protože konkurence a dolar.  celý vtip je v tom, že euro a dolar začínaly na kursu 1:1.  jenže když je teď dolar o 32%levnější než euro musí dovozci držet stejné ceny jako místní výrobci, kterým je kurs dolaru k euru někde. Tedy i dovažené zboží musí dovozci nabízet levněji aby mohli konkurovat domácím výrobcům.

0 0
možnosti
P

Polárníkočka

13. 7. 2011 0:50
nesmysl, nesmysl, lez, lez...

pan autor by mel nejdriv zjistit zkusenosti z praxe, nez vyplivne takovejhle clanek...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...