Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Méně aut, více služeb. Volkswagen vymýšlí budoucnost dopravy

Pro milovníka aut bylo představení novinek koncernu Volkswagen před startem ženevského autosalonu hrozivé. Místo parádních aut totiž prezentoval vize a nové služby. Na stáncích jednotlivých značek je situace jiná, ale je vidět, že se VW připravuje na změny, u kterých nikdo neví, kdy a zda vůbec přijdou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smutné je, že to nemá s komfortem či svobodou vůbec nic společného. Znamenalo by to, že by se člověk stal už úplným otrokem korporací a bez nich by se už ani nikde nedostal.

Pak by už opravdu jen chyběl systém občanských kreditů (rici třeba v Německu: náš sultán je kreten - 100 kreditů a měsíc nikam nejedete).

0 0
možnosti

Mně je celkem jedno, kdo mi prodá příští auto. Nijak netrvám na tom, aby v nabídce byl i VW :-P

0 0
možnosti

Šéf koncernu Matthias Müller při prezentaci doslova prohlásil, že je cílem automobilky dostat z ulic měst přebytečná auta. „Jedno po druhém, chceme, aby aut v ulicích měst ubývalo a města se tak navrátila do rukou lidí,“ prohlásil Müller.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/volkswagen-vize-mobility-zeneva-autosalon-budoucnost-dopravy-pvs-/automoto.aspx?c=A180307_103511_automoto_vok ̈

Tomu říkám podřeavat si pod sebou větev. Být akcionářem VW, asi bych začal prodávat akcie.

4 0
možnosti

Všechny tyto sdílené věci budou podle troskotat na tom, že lidé se k cizímu majetku chovají jinak než ke svému, pokud je nikdo nekontroluje. Takže tato autonomní auta budou špinavá jako prasata, smrdět od kouře atd.

2 0
možnosti

Dobré fantasmagorie - něco podobného se v literatuře označuje jako sci-fi.

2 0
možnosti

Domnívám se, že sdílená auta narazí na neochotu lidí zapojit se do služby. Automobilky si sdílením podřezávají vlastní větev, neboť by jim teoreticky jedno vyrobené sdílené auto mohlo sebrat X platících zákazníků pro klasický vůz. Z toho vyplývá, že cena služeb sdílení bude muset být nastavena vysoko, ale zase tak, aby byla akceptovatelná pro zákazníky. A k tomu dle mého názoru jen tak nedojde. V Praze existuje nyní carsharing v podstatě za hubičku, ale jak moc je využíván? Marginálně...

0 0
možnosti

Protože mistni naturel - lide po sobe nechaji nepořádek, nedodrzuji domluvena pravidla, nekdy z vozu něco vezmou (lekarnicka, tazne lano, atd.). V Nemecku je kultura jina, proto tam carsharing funguje lepe. Navíc CR je země chataru, o víkendech by byl o vozy vetsi zajem.

2 1
možnosti

Dřív nebo později to nastat muselo - redukce aut na silnici. S tím rozhodně souhlasím. Jaká ale opravdu bude alternativa, to ukáže teprv čas a ochota lidí myslet i na něco důležitějšího, než je vlastní pohodlí...

0 0
možnosti

Pořád dokola - auto do zásuvky.

0 1
možnosti

Ani ne. Tohle je spíš o autonomii, bez ohledu na způsob pohonu.

0 0
možnosti

Volant a šaltrpáka budou aspoň za příplatek? Já teda nevím, ale dost důležitou věcí na řízení auta pro mě je to, že mě to baví. A myslím, že to tak asi nebudu mít sám. Představa, že si sednu do auta, kde není žádný ovládací prvek a ono to samo někam jede je teda strašná.

8 0
možnosti

Podle mě bude volant a dva pedály v autě ještě hodně dlouho, byť třeba s možností jejich zasunutí a schování.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...