Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Méně aut, více služeb. Volkswagen vymýšlí budoucnost dopravy

Pro milovníka aut bylo představení novinek koncernu Volkswagen před startem ženevského autosalonu hrozivé. Místo parádních aut totiž prezentoval vize a nové služby. Na stáncích jednotlivých značek je situace jiná, ale je vidět, že se VW připravuje na změny, u kterých nikdo neví, kdy a zda vůbec přijdou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smutné je, že to nemá s komfortem či svobodou vůbec nic společného. Znamenalo by to, že by se člověk stal už úplným otrokem korporací a bez nich by se už ani nikde nedostal.

Pak by už opravdu jen chyběl systém občanských kreditů (rici třeba v Německu: náš sultán je kreten - 100 kreditů a měsíc nikam nejedete).

0 0
možnosti

Mně je celkem jedno, kdo mi prodá příští auto. Nijak netrvám na tom, aby v nabídce byl i VW :-P

0 0
možnosti

Šéf koncernu Matthias Müller při prezentaci doslova prohlásil, že je cílem automobilky dostat z ulic měst přebytečná auta. „Jedno po druhém, chceme, aby aut v ulicích měst ubývalo a města se tak navrátila do rukou lidí,“ prohlásil Müller.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/volkswagen-vize-mobility-zeneva-autosalon-budoucnost-dopravy-pvs-/automoto.aspx?c=A180307_103511_automoto_vok ̈

Tomu říkám podřeavat si pod sebou větev. Být akcionářem VW, asi bych začal prodávat akcie.

4 0
možnosti

Všechny tyto sdílené věci budou podle troskotat na tom, že lidé se k cizímu majetku chovají jinak než ke svému, pokud je nikdo nekontroluje. Takže tato autonomní auta budou špinavá jako prasata, smrdět od kouře atd.

2 0
možnosti

Dobré fantasmagorie - něco podobného se v literatuře označuje jako sci-fi.

2 0
možnosti

Domnívám se, že sdílená auta narazí na neochotu lidí zapojit se do služby. Automobilky si sdílením podřezávají vlastní větev, neboť by jim teoreticky jedno vyrobené sdílené auto mohlo sebrat X platících zákazníků pro klasický vůz. Z toho vyplývá, že cena služeb sdílení bude muset být nastavena vysoko, ale zase tak, aby byla akceptovatelná pro zákazníky. A k tomu dle mého názoru jen tak nedojde. V Praze existuje nyní carsharing v podstatě za hubičku, ale jak moc je využíván? Marginálně...

0 0
možnosti

Protože mistni naturel - lide po sobe nechaji nepořádek, nedodrzuji domluvena pravidla, nekdy z vozu něco vezmou (lekarnicka, tazne lano, atd.). V Nemecku je kultura jina, proto tam carsharing funguje lepe. Navíc CR je země chataru, o víkendech by byl o vozy vetsi zajem.

2 1
možnosti

Dřív nebo později to nastat muselo - redukce aut na silnici. S tím rozhodně souhlasím. Jaká ale opravdu bude alternativa, to ukáže teprv čas a ochota lidí myslet i na něco důležitějšího, než je vlastní pohodlí...

0 0
možnosti

Pořád dokola - auto do zásuvky.

0 1
možnosti

Ani ne. Tohle je spíš o autonomii, bez ohledu na způsob pohonu.

0 0
možnosti

Volant a šaltrpáka budou aspoň za příplatek? Já teda nevím, ale dost důležitou věcí na řízení auta pro mě je to, že mě to baví. A myslím, že to tak asi nebudu mít sám. Představa, že si sednu do auta, kde není žádný ovládací prvek a ono to samo někam jede je teda strašná.

8 0
možnosti

Podle mě bude volant a dva pedály v autě ještě hodně dlouho, byť třeba s možností jejich zasunutí a schování.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...