Diskuze
OBRAZEM: Nejslavnější auto světa v ulicích Addis Abeby
Děkujeme za pochopení.
M19a81r11t65i43n 53N76e96b73e45s50k16ý
Ishetu Kinfe, 59letý mechanik z Addis Abeby, u svého brouka z roku 1956
Jenom malý detail.
Buď brouk na fotce prošel výměnou karoserie, nebo není z roku 1956.
Má jiná, větší koncová světla, výrazně větší zadní sklo a jinou, opět větší lampičku SPZ a má přední blikače na vrchní části předních blatníků, což ten původní neměl.
Takže tomuto broukovi je minimálně o 10 let méně.
J81a98r12o15s22l95a34v 11B74e38ň78o
Kde leží Addis a Béba.
Adis a jak jse jmenoval ten druhý??
J41a37n 23R91o91l37l41o
Autodilna snu a podle fotek to zvedaji pres spalek. Jinak ale hezky veteraan.
M85a23r88t24i80n 27N63e51b60e43s10k12ý
Pán si splnil sen a má autodílnu.
A tam, jako ostatní místní, zvedá auto přes špalek.
J36i47ř25í 41Z87ý67k43a
"Původní konstrukce auta se vzduchem chlazeným motorem u zadní poháněné nápravy je z hlavy Ferdinanda Porscheho." ... tohle je hodně sporné. Spíše je to z hlavy Hanse Ledwinky, od kterého to Ferdinand Porsche odkoukal. V roce 1961 to i VW uznal a Tatře vyplatil odškodné 3 miliony marek. Paradoxně i díky tomuto finančnímu vyčerpání se Brouk stal legendou - VW neměl prachy na vývoj nových modelů, proto i v Evropě pokračoval s výrobou až do roku 1978, a i po ukončení výroby je dovážel do Evropy z Mexika ještě následujících 7 let.
M36i40r58o25s67l28a83v 50S70t45e89i11n72e48r
Bratr Tatry 8 měl v nejlevnějším provedení 1200 ccm a 34 HP. Spotřeba 10 l byla tehdy (litr benzinu stál 39 feniků) přijatelná. Motor vzadu a pohon zadní osy byla výhoda na sněhu. Nevýhoda- mizerné topení a větrání. To v Habeši jistě nevadí, tam je teplo. Také koroze, která v Německu ty brouky rychle ničila, tam není, silnice tam nesolí.
Nový VW 1200 stál v roce 1970 přesně 4000 marek, to bylo podle veksláckého kurzu tenkrát 60000 Kčs.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...