Diskuze

Volkswageny budou jezdit na dva válce. Půlka 1,4 TSI bude odpočívat

Populární motor 1,4 TSI dostane systém vypínání válců. Má zvýšit úsporu paliva o dalšího zhruba 0,4 litru na sto kilometrů. Zákazníci se motoru dočkají na počátku roku 2012.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nepetr

9. 9. 2011 10:54
Ach jo

snižování škodlivin ve výfukových plynech přivede elektromotory v realitu ještě dřív než se čekalo. Jelikož tyhle výmysly spalovací motory zprovodí ze světa.

0 0
možnosti

Antonín, topič

8. 9. 2011 21:05
Co dodat?

Snad jen

Odpočívejte v pokoji

0 0
možnosti

MartyKO

8. 9. 2011 17:05
Řadou cen?

"Řadou cen ověnčený motor od Volkswagenu dostane vylepšenou variantu. "

Jak dlouhá je ta řada? Sám vím o jedný, ale rád se nechám poučit. Mimochodem bych od dobrýho novináře čekal i seznam těch cen...

0 0
možnosti

Antonín, topič

8. 9. 2011 18:41
Re: Řadou cen?

Taky nevím, co je na tom jako tak objevného. Turbobenály se dělají přes třicet let a VW se s tím vytasí jako s bůhvíjakou novinkou...

0 0
možnosti

superkutil

8. 9. 2011 14:24
Trochu divné řešení, u vypnutých válců se písty stále hýbou.

Všechny systémy vypínání části motoru způsobí, že se válce zastaví a tím šetří energii pro jejich nezatížený běh - ztráty ve tření a energie potřebná na stlačení pístu a pro zrychlování a zpomalování pístu. Není mi jasné, na čem toto řešení šetří? Na základě zákona o zachování energie moc spotřeba nemůže klesnout.

0 0
možnosti

Antonín, topič

8. 9. 2011 15:17
Re: Trochu divné řešení, u vypnutých válců se písty stále hýbou.

No, vzhledem k tomu, že píšou "pístní pružiny zajistí uzavření válců" to asi nebude tak úplně košér celé.

Jinak se vzduch stlačí, ale zase bude na píst působit při expanzním pohybu. Jo, něco energie se ztratí do stěn válců.

0 0
možnosti

abraxas97

8. 9. 2011 7:50
Mě taky jezdí fabie na dva válce

Zrychlení 0-80 cca 2 minuty

0 0
možnosti

Jan9002

8. 9. 2011 10:36
Re: Mě taky jezdí fabie na dva válce

Hloupý, nebo kyselé hrozny?

0 0
možnosti

Antonín, topič

7. 9. 2011 22:20
Mno,

je to málo komplikované, proč to nezkomplikovat ještě víc, ne? Čtyři deci, kdo z vás to má?

Už se těším na nějakýho soutěžáka s touhle mašinou:-)

0 0
možnosti

truthspeaker

7. 9. 2011 16:20
odpociva prece cely motor

Pri jizde bez zateze se redukuje privod paliva az k jeho uplnemu uzavreni a pak se motor jen "veze". Pri zatezi naopak valce potrebujeme. Takze jediny rozdil ve spotrebe bude uspora na svetlech, kdy bude vstrikovano palivo jen do dvou valcu. A to je uspora bezninu na prd. A presne za to tenhle motor i bude stat.

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

7. 9. 2011 19:20
Re: odpociva prece cely motor

Naivko, motor nefunguje buď na 100% nebo na 0%.

Přečti si článek.

0 0
možnosti

InstinkTT

7. 9. 2011 15:24
Test drive Fabia RS

Měl jsem možnost jezdit ve Fabii RS, s tímto motorem. Respektive silnější verzí. Neřešili jsme spotřebu, gumy, nic a spotřeba byla průměrně 18 litrů/100 km. :-D

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

7. 9. 2011 19:20
Re: Test drive Fabia RS

No a?

0 0
možnosti

Highdriver

7. 9. 2011 14:29
U článku měl být nadpis "VW sobě"

... věčná sláva autorizovaným servisům :)

2 0
možnosti

KarelV

7. 9. 2011 13:15
Jo tak to jo...

on je ten systém INTELIGENTNÍ - takže pozná, když za volantem sedí cholerik, který jezdí stylem BRZDA-PLYN !!! ;-) R^ ... tak to potom jo... A když pak předá kvůli chlastu řízení manželce, mohou si to domů spokojeně šinout i na ty dva válce... ;-D R^

0 0
možnosti

JeFFik

7. 9. 2011 13:22
Re: Jo tak to jo...

vypadá to tak, že ten systém je inteligentnější než někteří diskutéři ;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...