Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta

Švédský výrobce osobních aut Volvo Car Group nyní přesouvá zájem od vozů s čistě spalovacím motorem směrem k elektrickým a hybridním automobilům. Firma čerstvě oznámila, že všechny nové modely uvedené na trh od roku 2019 budou plně elektrické nebo hybridní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hranaté škatule mi byly kdysi docela sympatické, stejně jako se mi líbila poměrně neobvyklá koncepce využívání pětiválců. Nic z toho bohužel nepřetrvává a Volvo buduje naprosto odlišný image značky.

0 0
možnosti

Nedávno psali že se 90% aut Vovo prodá s naftou

0 0
možnosti

Po Volvu jsem nikdy netoužil a teď je definitivně jasné, že si ko nikdy nekoupím.

1 0
možnosti

Hybridy nebudou o moc srazsi nez klasicka auta

0 0
možnosti

Pojedou především hybridy. A jsem si téměř jistý, že spotřební cyklus bude probíhat následovně. První majitel samozřejmě zakoupí nové auto a bude si užívat předností elektromotorem vylepšeného pohonu. Elektromotor jako pohonná jednotka má něco do sebe. Druhý majitel zakoupí auto se slábnoucím akumulátorem, který následně oddělá. A bude záviset jen na legislativě a na stanicích technické kontroly do jaké míry ponechají taková auta v provozu. Jsem si ale téměř jistý, že prakticky nikdo akumulátor měnit nebude.

Doba, na kterou jsou auta konstruována se neustále snižuje. Takže i z tohoto pohledu nepůjde o nic, co by vyčnívalo ze současného trendu.

Volvo má navíc ještě jeden důvod a možná úplně ten nejzásadnější. Je to relativně malá automobilka, která nemá v nabídce malá auta s nízko objemovými motory, která by jí vylepšovala čísla souhrnné produkce škodlivin. To je ostatně i důvod, proč už nemá v nabídce pěti a šesti válce. Tímto krokem si Volvo zajistí přežití, protože ekologický tlak se bude dále stupňovat a Volvo by nemělo, jak a čím mu čelit.

Je to tedy svým způsobem nutnost a hra o další přežití.

0 0
možnosti

Zivotnost baterek 20 a vice let nebude za par let vyjimkou. Driv odejde spalovaci motor v hybridu nez baterka

0 0
možnosti

P96e94t50r 38B65á65č84a

7. 7. 2017 8:23

Kdo chce tam ..

3 0
možnosti

Většinou bývají takovéhle plány o 20 a více let dopředu a to je dobře, nedožiju se toho. Výrobci automobilů měli přes sto let na to aby automobily nebyly závislé na ropě, čehož nevyužili navzdory tomu že věda míří mílovými kroky k energetické.soběstačnosti lidstva. Jediné automobily s nulovými emisemi bude totiž vyrábět vw, zaplatí si to jako minule a bude tomu tleskat Merkelová protože je to blbá kráva. V tu dobu bude u vw pracovat.nezanedbatelné procento přistěhovalců kterým bude celá ekologie u pihele.

0 0
možnosti

Proč ne, v mainstreamu je konkurence velká a musí se nějak zaujmout. Zmínka o premium segmentu je vcelku úsměvná ;-)

0 0
možnosti

Doufám, že sběrné suroviny budou slušně platit za baterie, aby nám jisté etnikum

nevymřelo. Mědi tam bude také dost.

0 3
možnosti
Foto

Mám rád uklidňující zvuk svého pětiválcového traktoru s tichounce ševelícím turbem - vyměnil bych to tak za vodíkový pohon, ale nějaké baterky nebo hybrid pro mě nejsou ten pravý step ahead.

3 3
možnosti

Evidentne nemate potuchy, co hybrid vlastne znamena. Podivejte se alespon na tato super silna auta:

http://www.pocket-lint.com/news/133695-11-best-electric-and-hybrid-supercars-over-1-300hp-from-an-electric-it-s-here

1 0
možnosti

Tak to znamena jedine. Uz tak cenove nedostupne Volvo bude v zakladu jeste drazsi.....

4 0
možnosti

J46a30n 40H93á25l67a

6. 7. 2017 23:18

Jen aby Volvo neskončilo jako Saab blahé paměti.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč