Diskuze

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta

Švédský výrobce osobních aut Volvo Car Group nyní přesouvá zájem od vozů s čistě spalovacím motorem směrem k elektrickým a hybridním automobilům. Firma čerstvě oznámila, že všechny nové modely uvedené na trh od roku 2019 budou plně elektrické nebo hybridní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hranaté škatule mi byly kdysi docela sympatické, stejně jako se mi líbila poměrně neobvyklá koncepce využívání pětiválců. Nic z toho bohužel nepřetrvává a Volvo buduje naprosto odlišný image značky.

0 0
možnosti

Nedávno psali že se 90% aut Vovo prodá s naftou

0 0
možnosti

Po Volvu jsem nikdy netoužil a teď je definitivně jasné, že si ko nikdy nekoupím.

1 0
možnosti

Hybridy nebudou o moc srazsi nez klasicka auta

0 0
možnosti

Pojedou především hybridy. A jsem si téměř jistý, že spotřební cyklus bude probíhat následovně. První majitel samozřejmě zakoupí nové auto a bude si užívat předností elektromotorem vylepšeného pohonu. Elektromotor jako pohonná jednotka má něco do sebe. Druhý majitel zakoupí auto se slábnoucím akumulátorem, který následně oddělá. A bude záviset jen na legislativě a na stanicích technické kontroly do jaké míry ponechají taková auta v provozu. Jsem si ale téměř jistý, že prakticky nikdo akumulátor měnit nebude.

Doba, na kterou jsou auta konstruována se neustále snižuje. Takže i z tohoto pohledu nepůjde o nic, co by vyčnívalo ze současného trendu.

Volvo má navíc ještě jeden důvod a možná úplně ten nejzásadnější. Je to relativně malá automobilka, která nemá v nabídce malá auta s nízko objemovými motory, která by jí vylepšovala čísla souhrnné produkce škodlivin. To je ostatně i důvod, proč už nemá v nabídce pěti a šesti válce. Tímto krokem si Volvo zajistí přežití, protože ekologický tlak se bude dále stupňovat a Volvo by nemělo, jak a čím mu čelit.

Je to tedy svým způsobem nutnost a hra o další přežití.

0 0
možnosti

Zivotnost baterek 20 a vice let nebude za par let vyjimkou. Driv odejde spalovaci motor v hybridu nez baterka

0 0
možnosti

P96e94t50r 38B65á65č84a

7. 7. 2017 8:23

Kdo chce tam ..

3 0
možnosti

Většinou bývají takovéhle plány o 20 a více let dopředu a to je dobře, nedožiju se toho. Výrobci automobilů měli přes sto let na to aby automobily nebyly závislé na ropě, čehož nevyužili navzdory tomu že věda míří mílovými kroky k energetické.soběstačnosti lidstva. Jediné automobily s nulovými emisemi bude totiž vyrábět vw, zaplatí si to jako minule a bude tomu tleskat Merkelová protože je to blbá kráva. V tu dobu bude u vw pracovat.nezanedbatelné procento přistěhovalců kterým bude celá ekologie u pihele.

0 0
možnosti

Proč ne, v mainstreamu je konkurence velká a musí se nějak zaujmout. Zmínka o premium segmentu je vcelku úsměvná ;-)

0 0
možnosti

Doufám, že sběrné suroviny budou slušně platit za baterie, aby nám jisté etnikum

nevymřelo. Mědi tam bude také dost.

0 3
možnosti
Foto

Mám rád uklidňující zvuk svého pětiválcového traktoru s tichounce ševelícím turbem - vyměnil bych to tak za vodíkový pohon, ale nějaké baterky nebo hybrid pro mě nejsou ten pravý step ahead.

3 3
možnosti

Evidentne nemate potuchy, co hybrid vlastne znamena. Podivejte se alespon na tato super silna auta:

http://www.pocket-lint.com/news/133695-11-best-electric-and-hybrid-supercars-over-1-300hp-from-an-electric-it-s-here

1 0
možnosti

Tak to znamena jedine. Uz tak cenove nedostupne Volvo bude v zakladu jeste drazsi.....

4 0
možnosti

J46a30n 40H93á25l67a

6. 7. 2017 23:18

Jen aby Volvo neskončilo jako Saab blahé paměti.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...