Diskuze
Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Děkujeme za pochopení.
V87l27a66d30i84m18í26r 87V92o29n78d26r60á35k
Hranaté škatule mi byly kdysi docela sympatické, stejně jako se mi líbila poměrně neobvyklá koncepce využívání pětiválců. Nic z toho bohužel nepřetrvává a Volvo buduje naprosto odlišný image značky.
Z83d74e84n34ě28k 56H17a14n93z57l
Nedávno psali že se 90% aut Vovo prodá s naftou
J91a71k51u43b 96F90e87i19f81a31r
Po Volvu jsem nikdy netoužil a teď je definitivně jasné, že si ko nikdy nekoupím.
M20a96r27t19i98n 68B17a93r72t43e70k
Hybridy nebudou o moc srazsi nez klasicka auta
R50a88d30i84m 21K17a90l59a34s
Pojedou především hybridy. A jsem si téměř jistý, že spotřební cyklus bude probíhat následovně. První majitel samozřejmě zakoupí nové auto a bude si užívat předností elektromotorem vylepšeného pohonu. Elektromotor jako pohonná jednotka má něco do sebe. Druhý majitel zakoupí auto se slábnoucím akumulátorem, který následně oddělá. A bude záviset jen na legislativě a na stanicích technické kontroly do jaké míry ponechají taková auta v provozu. Jsem si ale téměř jistý, že prakticky nikdo akumulátor měnit nebude.
Doba, na kterou jsou auta konstruována se neustále snižuje. Takže i z tohoto pohledu nepůjde o nic, co by vyčnívalo ze současného trendu.
Volvo má navíc ještě jeden důvod a možná úplně ten nejzásadnější. Je to relativně malá automobilka, která nemá v nabídce malá auta s nízko objemovými motory, která by jí vylepšovala čísla souhrnné produkce škodlivin. To je ostatně i důvod, proč už nemá v nabídce pěti a šesti válce. Tímto krokem si Volvo zajistí přežití, protože ekologický tlak se bude dále stupňovat a Volvo by nemělo, jak a čím mu čelit.
Je to tedy svým způsobem nutnost a hra o další přežití.
M23a92r69t74i58n 43B73a29r95t15e20k
Zivotnost baterek 20 a vice let nebude za par let vyjimkou. Driv odejde spalovaci motor v hybridu nez baterka
J61i44ř70í 33B16o12č50e65k
Většinou bývají takovéhle plány o 20 a více let dopředu a to je dobře, nedožiju se toho. Výrobci automobilů měli přes sto let na to aby automobily nebyly závislé na ropě, čehož nevyužili navzdory tomu že věda míří mílovými kroky k energetické.soběstačnosti lidstva. Jediné automobily s nulovými emisemi bude totiž vyrábět vw, zaplatí si to jako minule a bude tomu tleskat Merkelová protože je to blbá kráva. V tu dobu bude u vw pracovat.nezanedbatelné procento přistěhovalců kterým bude celá ekologie u pihele.
P88e10t37r 83Č67e37r50m32á68k
Proč ne, v mainstreamu je konkurence velká a musí se nějak zaujmout. Zmínka o premium segmentu je vcelku úsměvná
V75á34c48l20a88v 61P45o75l10á60k
Doufám, že sběrné suroviny budou slušně platit za baterie, aby nám jisté etnikum
nevymřelo. Mědi tam bude také dost.
M64i29c35h51a79l 96B89r51e69š62k71o17v76e51c
Mám rád uklidňující zvuk svého pětiválcového traktoru s tichounce ševelícím turbem - vyměnil bych to tak za vodíkový pohon, ale nějaké baterky nebo hybrid pro mě nejsou ten pravý step ahead.
M94i76r35e38k 66G98a15j95e88r
Evidentne nemate potuchy, co hybrid vlastne znamena. Podivejte se alespon na tato super silna auta:
A59n26t10o71n81í34n 57S15e51b85e45r95a
Tak to znamena jedine. Uz tak cenove nedostupne Volvo bude v zakladu jeste drazsi.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...