náhledy
START. Ráno v minus 21 stupních zaváhal vůz jen na chvíli. Naskočil napodruhé.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
ŘÍZENÝ SMYK. XC70 je dobře vyvážená, při smyku se zbytečně nepřetáčela a opět pomohl záběr na všechna čtyři kola.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
PODÉL ZÁVĚJÍ. Napadané muldy z dvoumetrových sněhových stěn zvládala "sedmdesátka" díky záběru na čtyři kola stejně pohodlně jako kdyby šlo o její větší sestru XC90.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
MEZI SJEZDOVKAMI. Na sněhu reagoval XC70 dobře i při sjezdech podél lyžařských tratí. Jistější to ovšem bylo při sekvenčním řazení.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
POHODOVÝ VÝJEZD. Zatímco ostatní auta potřebovala na strmé výjezdy do francouszkých středisek řetězy, čtyřkolka se sněhovými serpentinami do 2150 metrů nad mořem vytáhla posádku bez prokluzů.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
KULTIVOVANÝ NAFŤÁK. D5 AWD je třeba nakrmit naftoum, na diesel s pěti válci ovšem překvapí tichým a příjemným zvukem.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
ZE ZÁVĚJE. Z téměř padesáticentimetrového koberce sněhu vyjel téměr dvoutunový vůz zpátky na asfalt bez problémů.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
MRÁZ NA KOST. V teplotách blížících se českým rekordům XC70 posádku nezradila.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
PROSTOR. 575 litrů objemný kufr se dá rozdělit výklopnou přepážkou.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
PRO PILOTY. Elegantně umístěná přístrojová deska vozu, který jsme překřtili na "Enterprise", je na první seznámení vcelku složitá. Ovládnutí všech vychytávek vyžaduje delší studium.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
ELEGANCE. Ovládání adaptivního tempomatu na volantu je velmi intuitivní. Palubní deska v edici Ocean Race navíc působí elegantně.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
POHODA V KŮŽI. Prostoru na zadních sedadlech je pro dospělého "tak akorát", v kožených sedačkách se ovšem sedí pohodlně.
Autor: Michael Langr, iDNES.cz
ARZENÁL. Lyžař Ondřej Bank narve do Volva XC70 veškerou výzbroj na svých cestách.
Autor: Archiv Ondřeje Banka