Diskuze
Skandál s vraky: ve Francii jezdí tisíce špatně opravených aut
Děkujeme za pochopení.
J16a43n 60T81a18r44a75b70a
No to by tady nezbyla ani jedna neznačková karosárna a garážisti by se scházeli ráno na rozcvičce ve Valdicích....
J10i22ř51í 80D69v82o39ř42á55k
Skandál? Opravdu?
Není to tak dlouho, co něco podobného iDNES vychvalovala:
OBRAZEM: Zlaté ruské ručičky. Z takového vraku Škody Yeti postaví nové auto
P51a90v49e66l 28L72e88š82t47i77n27s66k77ý
A špatně vyrobených ještě více :D
J39a93n 17K89o46n92v24a93l78i30n65k31a
Co je to adaptivní automat? O tom čtu v tomhle článku poprvé.
Myslel jsem, že reinkarnované vraky jezdí od nás na východ a ejhle. Ono je to i zemi galského kohouta. Je to však jeden z těch opravdu malých problémů, co se toulá po francouzských silnicích.
Vzpomínám si na dobu po revoluci, kdy můj táta kupoval první cizí auto. Byl to nabouraný Peugeot 405 Break. Zepředu byl úplně ok, ale zezadu ho "požral" asi kombajn, protože od C sloupku nebylo skoro nic. Chlapík, co se živil dovozem a resuscitací těchto aut nám dal dokonce na výběr, jestli chceme zachovat karoserii kombi nebo z toho udělat sedan, že je to fuk.
Z90d11e94n83ě63k 69D59u90f75e84k
To jsem zvědav, kdy začnou frantíci tyto vozidla rychle exportovat na východ.
J64i10ř75í 87S70m70a98z69a66l
Tak bych rád věděl kolik takových “opravených” aut skončilo u nás?
M57i14r31o82s56l72a78v 46S45t27e60i72n69e83r
Hlavní problém u airbagů je kódování, které má zamezit jejich výměně za airbag třeba z vyvrakovaného vozu a to i když ten airbag je v pořádku. Stejně tak jsou mnohé díly s elektronikou úmyslně tak naprogramované, aby je mohl instalovat jenom smluvní servis.
Jinak, třeba kamera, senzory parkování nebo navigace nemusí být funkční, ty s bezpečností přímo nesouvisí. Airbagy, částicové filtry DPF jsou jenom v takové míře nutné, aby splňovaly minimální požadavky, ale rozhodně nemusí být stejné pro nejdražší variantu.
Nelze-li však nastavit geometrii na požadované parametry, pak musí být rám znovu vytažen a zkontrolován, vytahováním se mohou porušit sváry.
U vozů starších asi pěti- šesti let je pak téměř každá větší oprava ekonomicky nehospodárná, mezitím se změnily i emisní normy.
J45a36n 70K92o98n82v18a67l75i12n53k38a
Pokud je hnutý rám, je to zpravidla konečná. Bohužel to následný kupující nemusí poznat - málo kdo řeší škvíry mezi plechy a nerovnoměrně ojeté pneumatiky.
Airbagy a řídící jednotky se dají dokódovat i v noname servisech. U starších aut snáze než u nových. Software pro diagnostiku je už zastaralý a tudíž levně k dostání.
Emisní normy se během pěti až šesti let nezmění tak dramaticky, aby vyloučily auto z provozu.
G16e24o57r32g 52K94o18m63b17e27r69e27c
Na to stačí i relativně lehká nehoda – většina drahých bezpečnostních funkcí, jako jsou systém krizového brzdění, adaptivní automat, kamerové systémy nebo aktivní LED světlomety, je umístěna na vnějšku auta a poškodí se velmi snadno. Pokud někdo takové vymoženosti oželí, oprava auta je výrazně levnější. Teoreticky pak ovšem v provozu nemá co dělat.
Jj, sam ficurka a kdyz se to pak nekde skrabne/tukne tak stoji oprava desetitisice az statisice a kdo na to ma kdyz jeste musi 3 roky to auto splacet?
Kolik lidi si dnes muze koupit lepsi novy auto v hodnote 600-800 tisic za hotovy/cash? moc jich asi nebude.
A ta elektronika a vselijaky ficurky budou pribyvat. V zime vam to zaplacne nejaky cidlo snehem nebo nasolenou breckou a pokud pak vubec pojedete tak v nouzovym rezimu. Pekny vyhlidky nas cekaji. Cim vic ficurek tim nachylnejsi ze se neco podela.
M47a20r83t33i23n 72K25o22d94a26t
O tu elektroniku ani nejde. Tady jde o auta splácaný z několika bouraček, který jsou všechno možný jen ne bezpečný. Auto se dá opravit dobře a pak s tím nikdo nemá problém.
M39i61c98h77a98l 86N58o89v37á29k
Ještě by mne zajímalo kolik z takových aut bylo vyvezeno a kolik zůstalo :)
V38i28t 66C64h87a22l74u65p63a
Tak ve Francii hlavně jezdí hodně Renaultů - a to jsou pro změnu špatně vyrobené auta...
S16t76a28n66i52s55l87a98v 83N53ý12v86l41t
Nejhorší auta vůbec. Nikdy nebrat. To radši budu drncat v ojeté škodovce.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Útulný Byt 2+1 v Historickém Středu Trutnova
Polská, Trutnov - Dolní Předměstí
3 300 000 Kč