Diskuze
Skandál s vraky: ve Francii jezdí tisíce špatně opravených aut
Děkujeme za pochopení.
J83a13n 39T33a49r26a70b78a
No to by tady nezbyla ani jedna neznačková karosárna a garážisti by se scházeli ráno na rozcvičce ve Valdicích....
J94i53ř69í 65D81v10o10ř35á66k
Skandál? Opravdu?
Není to tak dlouho, co něco podobného iDNES vychvalovala:
OBRAZEM: Zlaté ruské ručičky. Z takového vraku Škody Yeti postaví nové auto
P77a32v52e31l 23L79e17š90t42i19n85s45k25ý
A špatně vyrobených ještě více :D
J67a71n 26K14o12n20v72a35l46i28n25k28a
Co je to adaptivní automat? O tom čtu v tomhle článku poprvé.
Myslel jsem, že reinkarnované vraky jezdí od nás na východ a ejhle. Ono je to i zemi galského kohouta. Je to však jeden z těch opravdu malých problémů, co se toulá po francouzských silnicích.
Vzpomínám si na dobu po revoluci, kdy můj táta kupoval první cizí auto. Byl to nabouraný Peugeot 405 Break. Zepředu byl úplně ok, ale zezadu ho "požral" asi kombajn, protože od C sloupku nebylo skoro nic. Chlapík, co se živil dovozem a resuscitací těchto aut nám dal dokonce na výběr, jestli chceme zachovat karoserii kombi nebo z toho udělat sedan, že je to fuk.
Z39d19e69n44ě13k 70D28u66f45e17k
To jsem zvědav, kdy začnou frantíci tyto vozidla rychle exportovat na východ.
J96i69ř32í 31S41m16a16z84a43l
Tak bych rád věděl kolik takových “opravených” aut skončilo u nás?
M84i97r48o77s97l89a62v 40S41t13e37i12n13e58r
Hlavní problém u airbagů je kódování, které má zamezit jejich výměně za airbag třeba z vyvrakovaného vozu a to i když ten airbag je v pořádku. Stejně tak jsou mnohé díly s elektronikou úmyslně tak naprogramované, aby je mohl instalovat jenom smluvní servis.
Jinak, třeba kamera, senzory parkování nebo navigace nemusí být funkční, ty s bezpečností přímo nesouvisí. Airbagy, částicové filtry DPF jsou jenom v takové míře nutné, aby splňovaly minimální požadavky, ale rozhodně nemusí být stejné pro nejdražší variantu.
Nelze-li však nastavit geometrii na požadované parametry, pak musí být rám znovu vytažen a zkontrolován, vytahováním se mohou porušit sváry.
U vozů starších asi pěti- šesti let je pak téměř každá větší oprava ekonomicky nehospodárná, mezitím se změnily i emisní normy.
J77a81n 72K74o81n73v96a11l35i19n16k42a
Pokud je hnutý rám, je to zpravidla konečná. Bohužel to následný kupující nemusí poznat - málo kdo řeší škvíry mezi plechy a nerovnoměrně ojeté pneumatiky.
Airbagy a řídící jednotky se dají dokódovat i v noname servisech. U starších aut snáze než u nových. Software pro diagnostiku je už zastaralý a tudíž levně k dostání.
Emisní normy se během pěti až šesti let nezmění tak dramaticky, aby vyloučily auto z provozu.
G51e92o39r21g 40K84o40m45b40e70r90e46c
Na to stačí i relativně lehká nehoda – většina drahých bezpečnostních funkcí, jako jsou systém krizového brzdění, adaptivní automat, kamerové systémy nebo aktivní LED světlomety, je umístěna na vnějšku auta a poškodí se velmi snadno. Pokud někdo takové vymoženosti oželí, oprava auta je výrazně levnější. Teoreticky pak ovšem v provozu nemá co dělat.
Jj, sam ficurka a kdyz se to pak nekde skrabne/tukne tak stoji oprava desetitisice az statisice a kdo na to ma kdyz jeste musi 3 roky to auto splacet?
Kolik lidi si dnes muze koupit lepsi novy auto v hodnote 600-800 tisic za hotovy/cash? moc jich asi nebude.
A ta elektronika a vselijaky ficurky budou pribyvat. V zime vam to zaplacne nejaky cidlo snehem nebo nasolenou breckou a pokud pak vubec pojedete tak v nouzovym rezimu. Pekny vyhlidky nas cekaji. Cim vic ficurek tim nachylnejsi ze se neco podela.
M94a65r72t53i59n 43K41o12d68a81t
O tu elektroniku ani nejde. Tady jde o auta splácaný z několika bouraček, který jsou všechno možný jen ne bezpečný. Auto se dá opravit dobře a pak s tím nikdo nemá problém.
M83i72c39h71a65l 12N20o47v12á90k
Ještě by mne zajímalo kolik z takových aut bylo vyvezeno a kolik zůstalo :)
V26i71t 23C46h21a81l38u67p65a
Tak ve Francii hlavně jezdí hodně Renaultů - a to jsou pro změnu špatně vyrobené auta...
S20t75a92n39i20s75l23a97v 42N95ý79v37l25t
Nejhorší auta vůbec. Nikdy nebrat. To radši budu drncat v ojeté škodovce.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč