Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Všechny novinky autosalonu Frankfurt 2007

aktualizováno 
Největší evropská automobilová událost druhé poloviny letošního roku začíná jíž tento týden. 11. září otevře Frankfurtské výstaviště pro novináře, o čtyři dny později pro veřejnost. Pokud se do německého města nad řekou Mohan nedostanete, sledujte autosalonovou přílohu na Auto.iDNES.cz!

Autosalon Frankfurt 2007 | foto: IAA

PRAKTICKÉ INFORMACE
JAK NA AUTOSALON UBYTOVÁNÍ | VSTUPNÉ A OTVÍRACÍ DOBA

Zde je přehled všech novinek, prozatím schovaných pod plachtami v přítmí obřích hal frankfurtského výstaviště, kde právě montují své stánky všechny automobilky, které chtějí v Evropě něco znamenat.

PŘEHLED NOVINEK AUTOSALON FRANKFURT 2007

ASTON MARTIN

Aston Martin DBS

AUDI

Audi A4
Audi RS6 Avant
Audi A8 facelift

BENTLEY

Bentley Continental GT Speed

BMW

Bmw 1 Coupé
BMW X6
BMW M3

CHEVROLET

Chevrolet Aveo
Chevrolet HHR SS

CHRYSLER

Chrysler Grand Voyager

CITROËN

Citroën C5 Airscape
Citroën C-Cactus
Citroën C4 BioFlex
Citroën C3 StreetLounge

DODGE

Dodge Journey

FERRARI

Ferrari 430 Scuderia

FORD

Ford Kuga 
Ford Verve
Ford Focus facelift

HONDA

Honda Accord Tourer Concept
HYUNDAI

Hyundai i30 CrossWagon
Hyundai Veloster

JAGUAR

Jaguar XF

KIA

Kia Sports Coupe
Kia pro_cee'd
Kia Sportage facelift
LADA
Lada Project C

LAMBORGHINI

superLamborghini

LANCIA

Lancia Musa
Lancia Delta

MASERATI

Maserati Quattroporte GTS

MAZDA

Mazda 6

MERCEDES

Mercedes C kombi
Mercedes C 63 AMG kombi

Mercedes F700 Diesotto

MINI

Mini Clubman

MITSUBISHI

Mitsubishi Concept cX

NISSAN

Nissan Mixim
Nissan Micra facelift

OPEL

Opel Agila

PEUGEOT

Peugeot 308 SW Prologue
Peugeot 308 RC Z 
Peugeot 308
Peugeot Flux

PORSCHE

Porsche Cayenne Hybrid
Porsche 911 GT2

RENAULT

Renault Clio Grandtour
Renault Laguna III
Renault Laguna Coupé
Renault Twingo CC

SAAB

Saab 9-3
SEAT
Seat Tribu

ŠKODA

Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi Scout

SUBARU

Subaru Impreza WRC

SUZUKI

Suzuki Splash Suzuki Kizashi

VOLKSWAGEN

Volkswagen Golf BlueMotion
Volkswagen City Expert
Volkswagen Tiguan
VOLVO
Volvo C30 Efficiency

PRAKTICKÉ INFORMACE

Proč jet?
Podzimní Frankfurtský autosalon je jedním z nejvýznamnějších akcí tohoto typu. Koná se každé dva roky, střídá se totiž s autosalonem v Paříži. V Evropě je to největší motoristická událost podzimu, na jaře se koná salon v Ženevě.
 
Jak jet?
AUTEM
Cestu autem z Prahy do Frankfurtu nad Mohanem lze absolvovat přibližně za pět hodin, protože z 530 km cesty vede asi 490 km po dálnicích. Jezdí se po dálnici D5 z Prahy směrem na Plzeň, po dálnici A6 na Norimberk, za ním po A3 na Frankfurt am Main. Z té se sjíždí na exitu Frankfurt West/Messe, dále sledujte cedule IAA (zkratka názvu autosalonu) nebo Frankfurt Messe. Parkoviště Rebstock je blízko výstaviště, jezdí od něj kyvadlová doprava, která je pro návštěvníky autosalonu zdarma. Mimo vyhrazené plochy je všude zákaz stání. Občas řídí dopravu policisté, poslouchejte proto jejich pokyny, kam se máte postavit nebo zajet.

AUTOBUSEM
Cesta autobusem tam se dá pořídit už za 750 korun v akčních nabídkách, běžná cena je kolem 2000 korun. Cesta trvá asi 7,5 hodiny, nejčastěji se vyjíždí kolem půlnoci, příjezd do Frankfurtu je ráno.

LETADLEM
Ceny letenek šly rapidně dolů, od posledního autosalonu o dvě třetiny. Zpáteční letenku tak pořídíte od 3000 do 5500 korun.

DOPRAVA PO FRANKFURTU
Z města i z letiště jezdí na výstaviště tramvaje číslo 16 a 19 a linky S-Bahn číslo S3, S4, S5 a S6 přímo na stanici Messe; případně linka U-Bahn (metro) číslo U4 na tutéž stanici.
 
Ubytování
Sehnat ubytování ve Frankfurtu během autosalonu je velmi těžké. Hoteliéři navíc využívají velké poptávky, a proto ceny zvyšují. Pokud vám nevadí, že za noc v dvoulůžkovém pokoji zaplatíte více než 300 eur, ubytování najdete. Levnější hotely (okolo 100 eur) s volnými lůžky jsou už jen v okolí města (do 20 km).
Možnost objednání ubytování

Rezervace pokojů: Tourismus+Congress GmbH, Frankfurt/Main, Germany, Kaiserstraße 56, 60329 Frankfurt; tel: +49(0)6921230808, fax +49(0)6921240512; e-mail, www.frankfurt-tourismus.de
 
Otvírací doba a vstupné
Výstavní plochy se pro veřejnost otvírají v sobotu 15. září v 9 hodin. Do 23. září je denně otevřeno do 19 hodin.

VSTUPNÉ
Základní vstupné na jeden den je 13 eur ve všedních dnech, 15 eur o víkendu. Děti (6–14 let) a studenti platí 7,50 eura. Vstupenky je možno koupit přímo na místě, nebo objednat na internetu. Katalog autosalonu stojí 23 eur.

Oficiální stránky autosalonu: www.IAA.de

Autoři: ,




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.