Porucha vstřikovačů je noční můra majitelů aut vybavených vznětovými motory se systémem common rail. | foto: Depositphotos

Nové vstřikovače stojí někdy více než samotné auto. Naštěstí je lze opravit

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Porucha vstřikovačů je noční můra majitelů aut vybavených vznětovými motory se systémem common rail. Pro majitele starších aut jsou výdaje za repasi vstřikovačů často příliš vysoké. Řešením je oprava.

Obzvláště se poruchy vstříkovačů obávají majitelé starších aut v hodnotě nanejvýš několika desítek tisíc korun – koupě nových vstřikovačů už pak nedává smysl a dokonce i repase může znamenat výdaj dosahující hodnoty vozu. Co si tedy v takové situaci počít? 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se