Diskuze

Konec génia světa aut. Vládce Volkswagenu nutí jít na odpočinek

Ferdinand Piëch je jednou z nejvýraznějších osobností historie automobilismu. Muž, který 17. dubna oslaví osmdesátiny, definitivně ztrácí vliv v koncernu Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Absolutní borec a manažer ze staré školy.Nesmlouvavý šéf který dík rozhodnutím udělal z VW nejlepší automobilku světa.Jeho špičkové manévrování kolem násilného převzetí PORSCHE jeho vlastním bratrancem bylo opravdu na metál. Smekám před ním R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Ten titulek je ale divnej... koho nutí vládce jít na odpočinek? ;-€

1 0
možnosti

P64e74t94r 10S39e24d34i35v29y

29. 3. 2017 13:34

A ted on predava automobilku v podobnem stavu, jako ji prebral. S kvalitativnimi problemy a dieselgate na krku... Mozna mel skoncit drive....

0 2
možnosti

Ale kdeže, tenkrát to byla firma která hrála druhořadé housle, válcovala jí německá (opel) i evropská konkurence a měla obrovské finanční problémy. Dneska to je největší koncern na světě a zisk mu neustále roste. Navíc s dieselgate neměl Piech nic společného, právě naopak ;-)

2 0
možnosti

přesně takoví lidé posunují lidstvo dopředu, despotičtí, nesnesitelní megalomani. Dnes je to třeba Musk, stejný byl předtím Jobs. Nové převratné věci se nikdy nezrodili lehce, pohodovou prací v rámci pravidelné pracovní doby pod vedením usměvavých a příjemných manažerů jako z reklamních videí. Takové věci se rodí pod tlakem a daleko za hranicí komfortní zóny všech zúčastněných. Teprve když ty nové věci začnou fungovat, převezmou pomocí intrik otěže standardní byznysmeni a manažeři v límečcích s diplomy z nejlepších škol. Všechny ty příběhy si jsou tak podobné.

4 0
možnosti

Otázkou je, zda je to převratné a posouvá lidstvo vpřed a nebo zda je to jen nejviditelnější ...

0 0
možnosti

Velmi slabý článek plný nepřesných nebo zcela mylných informací, který se snaží navodit atmosféru že jde o něco vynuceného a má to znamenat prohru, ale opak je pravdou. Nicméně popořadě:

1)Dohoda o přednostním prodeji akcí z 80.let se týká pouze akcií automobilky Porsche, s akciemi holdingu Porsche který vznikl před pár lety nemá nic společného ;-)

2)Piech neprohrál žádný mocenský souboj s Winterkornem, Winterkorn byl najatý manager a Piech majitel, Piech sám odstoupil v okamžiku kdy se dozvěděl o dieselgate a nechtěl s tím mít nic společného. Historie ukázala že udělal dobře - Winterkonr je dávno pryč a Piech odchází teprve v 80ti letech...

3)Předáním funkce předsedy představenstva Pischetsriederovi naopak jeho doba absolutistického monarchy začíná - posouvá se na nejvyšší pozici v koncernu.

4)U Buggati skutečně nikdo nečekal návratnost investic formou tržeb z prodeje, návratnost spočívala v něčem jiném - jednak obrovské reklamě a především pak vývoji mnoha technologiií které se časem uplatnili v rámci běžných modelů VW.

5)Phaeton úspěšný samozřejmě byl, proto se vyráběl 15 let a do poslední chvíle se prodával velmi slušně (v německu se ho třeba prodalo 1/3 toho co fungl nové třídy S která byla od 2 generace dál...), opět na to nelze nahlížet pouze optikou tržeb za prodej ;-)

6)Nikdo nechtěl dělat z VW superluxusní značku.

Zbyde tedy to, že odchází na zasloužený odpočinek jeden skvělý konstruktér a manager, co dokázal postavit skvělé věci u Porsche, Mercedesu, Audi a nakonec vytvořit největší koncern světa kde až do svých 80ti let držel značnou a reálnou moc. Kéž by takových bylo více. R^

2 6
možnosti

Až na odstavec 5 s Vámi plně souhlasím.Z Hlediska ziskovosti byl ale Phaeton s výrobou ve skleněné fabrice v Dráždanech fiasko.

1 0
možnosti

řada géniů jaksi nerozpozná okamžik, kdy už přestávají být přínosem a stávají se zátěží. A tohle je typický příklad.

0 2
možnosti

"Piëch tak definitivně ztratí vládu nad firmou, se kterou je spjatý většinu života." - To da rozum, kdyz v tom veku obvykle clovek ztrací vládu i nad sebou samym.

10 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...