Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Doba elektrická začíná. Prolezli jsme VW ID.3 skrz naskrz před premiérou

ID.3 slaví právě dnes světovou premiéru na autosalonu ve Frankfurtu. My jsme ji exkluzivně prošmejdili v předstihu: Volkswagen, který je symbolem nové éry značky, je prostorný a má svěží design.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

Váha najvýkonnější baterie /dojezd až 550km/ 420kg, tedy celková hmotnost vozu 1820kg, tedy více než větší SUV, která chtějí zakazovat. Garance na baterii 8let/160000km, což někdo, kdo hodně jezdí najede za rok, či dva. Toho však vůz kvůli nízkému dojezdu a tudíž ztrátě casu s nabíjením a hledáním možností s tím spojenych moc neuhrane. Cena baterie, nemožnost vůz uhasit při vznícení, celková cena, cena při prodeji? Vážně mne nenapadá žádný důvod ke koupi.

0 0
možnosti
TV

Odkdy nejde požár pod proudem hasit?

0 0
možnosti
PHH

Nevypadá to špatně, uvidíme, jak si povede v testech. Hlavně je důležitý temperature management a s tím související rychlost a stabilita rychlosti dobíjení.

0 0
možnosti
TJ

Užijte si to! Za mne na tuhle online módu elektro aut z vysoka s... ehm kašlu, kupuju atmosferickou V6 a oslavím tenhle začátek pěkně a bezúčelně spálenou nádrží benzínu :)

1 1
možnosti
PHH

Čím víc toho spálíte, tím to bude dražší. Tohle uvažování nikam dopředu nevede.

0 0
možnosti
ZF

800 klacků v základu 8-o A protože je to VW bude se připlácet za každej pšouk.

Jestli je toto lidové auto, tak by mě zajímalo, jestli VW platí svým zaměstnancům "lidovou" mzdu aby si ho mohli dovolit.

PS - že se auto stane legendou (Brouk, Golf) určují zákazníci svým zájmem. Ne výrobce tím, že to předem oznámí ;-D

4 2
možnosti
TB

Nezapomeňte, že my nejsme cílový trh. Němci mají 4x vyšší mzdy. Tedy pro Němce je to tolik jako pro Čecha 200.000

0 0
možnosti
Foto

J65i88r62i 50C89i15z

10. 9. 2019 11:08

:-)Vazeni odpurci E-aut uvedomte si prosim, ze nejsou urceny pro ceskeho kutila k jizde na chaticku, chaloupku nebo zahradku. Abyste si prepravili nejake zemaky nebo sindele na opravu strechy, na to potrebujete jiny typ auta s motorem z traktoru. Tyto E-auta jsou urcena k preprave osob se zavazadly a po normalni silnici, ne na polnacku. Cenu vubec nereste, Nemec, Rakusan, Anglican atd ma 3,5x vyssi prumerny plat nez ma prumerny Cech, takze cena 30tis € neni pro nej zas tak velky problem. V USA se na Tesly ceka v poradniku mesice presto, ze za vyssi cenu mohou dostat luxusni auto. Pokrok nelze zastavit a navic, kdo si ve vyspele zapadni civilizaci koupi E-auto, bude moci vjet do center mest. Auto s motorem z traktoru budete muset nechat v predmesti a do centra pokracovat MHD. VW ID.3 je nadhernyR^!

4 1
možnosti
KP

K13a28r77e34l 65P63e78š92e20k

10. 9. 2019 11:20

Tak jasný, když máte spoustu peněz koupíte si třeba BMW i8 a neresite to. Jenže většina lidí v ČR zas tolik peněz na rozhazování nemá...

0 0
možnosti
TB

Proč jsou elektromobily tak drahé? Ty baterie zase už tak strašně drahé nejsou. VW tvrdí, že odebírá baterky pod 100 dolarů za kWh. To znamená, že ta baterka má cenu za články 4500 dolarů u základního modelu. Tedy nějakých 100.000 korun. S elektromotorem a dalšími, elektronikou, chlazením dohromady tak 200 tisíc. A zase to nemá motor, několika stupňovou převodovku, karburátor, nádrž a tisíce součástek, které v eletromobilu nejsou. Celkově to zvýší cenu oproti spalováku o 50-100 tisíc.

Elektromobily jsou tak drahé hlavně proto, že je to malosériová výroba a vysoké počáteční investice. S tím jak bude stoupat výroba, budou klesat ceny za 1 kus a tím zase stoupnou prodeje. Klasika masivní výroby. Už jenom z principu jednoduchosti elektromobilu můžou být levnější než spalováky.

4 1
možnosti
MR

baterie stojí mnohem více než uvádíte. navíc některé prvky se těží v Africe s podílem dětské práce (až se vyřadí bude to ještě dražší). Baterky stojí mnohem více.

1 4
možnosti
KP

K42a78r42e14l 45P67e46š91e63k

10. 9. 2019 10:54

To co by mě od koupi VW ID.3 odradilo je kromě ceny hlavně akumulátor. Mám mobil, dobíjím skoro každý den a teď po skoro dvou letech je pokles kapacity hodně znát. Tak moc že uvažuji nad koupí nového akumulátoru. Jenže cena i s výměnou je ale tak vysoká že se pomalu vyplatí koupit nový mobil a tento dát mámě. Koupím si tedy nový elektromobil, budu s ním každý den hodně jezdit a po tisíci dobijeni mi kapacita klesne tak moc že to bude hodně znát... Nová originální baterie bude tak drahá že se to pomalu ani nevyplatí a repasované nebudou nic moc...

0 4
možnosti
TB

Je tam záruka 8 let. Baterky v mobilech nejsou ty stejné jako u aut.

6 1
možnosti
JJ

J68a82n 78J73e78n33i97c

10. 9. 2019 10:51

Obvykle si clověk kupuje za rozumnou cenu i rozumnou užitnou hodnotu. Co z toho elektroauto splňuje?

Teď jsem četl nějakou recenzi a tam se píše, že běžná domácnost má 32A jistič. No to bych chtěl vidět v reálu, kolik takových domácnosti je ;-D No a nabíjet auto přes 16A, to je skoro celý den ;-D

2 0
možnosti
TB

Kolik denně najedete kilometrů? Na dobití denního nájezdu za pár hodin vám bude stačit i těch 16A.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MM

Doba elektrická (v automobilismu) začala už několikrát - a vždycky to tak nějak vyšumělo...

1 1
možnosti
VO

V90í58t 96O51ž33a27n29a

10. 9. 2019 9:47

Nebyly dostupné ty správné technologie a nebyla tu dieselgate.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!