Diskuze
Na velký skútr už není třeba řidičák. I přesto běžte do motoškoly
Děkujeme za pochopení.
R64o43m46a24n 97K14r89a87t47o16c36h24v86í17l
Skůtr by mohl být moc dobrý dopravní prostředek pro dopravu po Praze.
J39i38n27d18ř37i93c23h 91Š66k35o64p49e32k
kdo chtěl jezdit na skůtru, už na něm dávno jezdí a má i papíry. Proč naši drazí zákonodárci v rámci své tvořivosti vyhodili ze silničního zákona možnost řídit s pouhým B i auto s károu o hmotnosti 750 + kg, to by mě fakt zajímalo....
S79e31i12d30l 44P15e75t43r
"silný skůtr", "velký skůtr" to je zase bulvární terminologie ...
Těch 125 kubíků s variátorem končí někde na 8-10 konících (měřeno na zadním kole) a max. rychlosti sice 80-90 v jednom s větrem v zádech. Cestovní, aby se vám ten výtvor nerozsypal pod zadkem po jedné sezoně je stejně kolem 50-60.
Rozbít si ústa či se zmrtvit zvládnete vcelku bez problémů i na kole, přesto (zatím) nikoho neposílají do cykloškoly ...
A81l53a50n 55K85i43e22s41l14i29n45g15e13r
Nic proti skůtrům, ale do města se lépe hodí svižné lehké enduro.
S86e82i59d96l 20P55e78t71r
Jistě. Ale skůtr byl primárně vymyšlen na jezdění v košili, keraťasech a sandálech po městech, kde se dá takto pohybovat 11,5 měs v roce. Tady je to s bídou měsíců 6 a nabalit se musíte pomalu stejně jako na velké moto, bo je tu prostě zima ...
R75e21n59é 57Š81r20ů66t45e85k
Doufám, že zase za idnes nepošle nějakou reportérku na kondiční jízdy na skůtra. Aby nás tu oblažovala články, jak je "skůtí" oproti "jejímu autíku" jinak ovladatelný, a že často přejíždí do protisměru, kde na ní troubí bezohlední řidiči. A pokud to dobře dopadne, tak dostane od manžy nového skůtra a žvýkačkově růžovou helmišku.
F90i19l21i73p 57R84o76m61a51n60i10u60k
to mi berete z úst. Protože běžněé řídilé jejé Octávku a teď ji určitě pošlou vybrat skútr z AutoEsa.
V62l15a28d44i28m91í47r 51F33i34b58i96g70e15r
Proč jsou skůtry s dobrým motorem ošklivé . Je to tedy věc názoru ale z těch co jsou ve fotogalerii je nejlepší asi Honda PCX125i na 125 se dá říct jede má nízkou spotřebu ale vypadá příšerně což je velká škoda
J41a89r97o13m32í55r 95B28r37ů36n93a
Může mi někdo, prosím, zdůvodnit podmínku automatické převodovky? Řidičák sk. B vlastním cca 22 let, takže můžu na pincka, řadit nohou umím a teď pokud bych chtěl na silnější skůtr tak jedině automat, nebo si dodělat tu správnou skupinu .. díky za vysvětlení.
P39e39t97r 82M44a67r94š77o21u23n
jednoduche: protoze mohou ridit vyssi vykon a tim jezdit vyssi rychlosti nez ten vas pincek, aniz si kdykoliv delali ridicak na motorku (sedli jen v aute a maji B). silnejsi stroj uz nemusi stihat zvladat a jeste k tomu radit, kdyz to v zivote nedelali?
Tady nejde o vas, vam nic nebrani si udelat ridicak na spravnou skupinu.
Dale nevim na co si stezujete, doted byste na silnejsi bez spravneho ridikacu nemohl tak jako tak vubec! Takto mate sanci alespon na silnejsi automat. Takze je to pro vas plus. Co je na tom nepochopitelneho?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...