Diskuze
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test
Děkujeme za pochopení.
V60í55t 19K38o40u39b98a
Je logické, že když chlap s rameny širokými 75cm sedí téměř uprostřed 1,2m širokého vozítka, má lepší přehled při pohybu "na těsno", než když sedí v levé polovině 1,7m širokého korábu. Otázkou je, zda do takového vozítka naložím rodinu, výbavu na dovolenou k moři, či náklad zboží. Každý si prostě koupí co mu vyhovuje a co využije. Pochybuji, že by si někdo koupil SUV jen z důvodu, že sedí o kousek výš.
M40i12r11o78s58l43a25v 36S65t18e55i29n42e63r
Yeti mně získal právě tím velkým oknem vzadu. Mám tam nalepenou plastovou čočku, takže vidím 50 cm za nárazník.
Samozřejmě je praktické i ultrazvukové sledování vzadu, ale třeba chodce tím neodhalím, na parkovišti mi často někdo vběhne do dráhy s nákupním vozíkem, ač vidí, že couvám z parkoviště. Fresnelova čočka mi znázorní prostor za autem v úhlu asi 120°.
Novější SUV mají vzadu mnohem menší okénka , ty se bez kamery neobejdou.
T67o97m54á77š 41Z32e95m64a76n
Můžu srovnat Forestera SG (ten starší, co vypadá jak Felicie) a Passata..
Z forestra je díky tenkým sloupkům, výbornému prosklení a obrovským zrcátkům vidět o dost lépe.
Takže to asi neplatí univerzálně.
M29i12c82h44a39l 70J61a14r75o45š
Já mám asi nejlepší výhled na kole, a to dopředu i dozadu, patník vidím do 5 cm (když na něj spadnu). Sloupky při výhledu ani nevnímám.
J78i39n55d80ř58i25c75h 54Š86k42o22p90e69k
to odpovídá zjištění z provozu, kdy nemalý počet SUV jezdí prostředkem silnice. Ideál je, když SUV si pořídí řidič/řidička s minimálními zkušenostmi s řízením, mizerným odhadem a pak jsou věci typu jízda prostředkem, parkování přes dvě místa pro ně standardem
H91o56n63z59a 98T17a13r
USA Pocet přejetých dětí se zvyšujícím se počtem velkých osobních automobilů stoupá
The Danger In Front Of You: Bigger Vehicles Create Deadly Blindspot For Kids
M75a35r80e76k 75J97a84n64e13č14k78a
Ale no tak, nepomlouvejte SUVčkářům jejich hračky To přece nevadí, že to má díky obřím sloupkům pidi okénka, přes které je mnohdy prd vidět, kamery to pořeší, ale když se do SUV tak krásně leze. Pravda, akorát se blběji myje střecha, ale to zase pořeší myčka. Tak ať někoho nenapadne náhodou vyvracet i tento pádný důvod pro SUV, protože co na tom, že si člověk mnohdy při tom skvělém nastupování a vystupování zašpiní kalhoty, to prostě k tomu patří, což mi břichoplaci zvyklí na co nejlepší kontakt s vozem a vozovkou nemůžeme pochopit Nicméně tahle móda neprakticky malých okének a zpětných zrcátek spíše na okrasu dorazila už i do standardních vozů, bohužel.
M18a31r64e38k 41H89r86u74b20y
SUV je vhodne predevsim pro starsi rocniky, ktere maji problem se ohnout pri nastupovani. Pro zdrave jedince to smysl postrada.
J61a95n 72S69t40e97h62l79i81k
Řekněme na rovinu , že nová auta si kupují starší lidé , co na to maj . Novomanželé jsou rádi za ojetinu . No a starším lidem se lépe nasedá do vyššího auta . Zároven preferují bezpečnost a tedy i větší auto . Ono přeci jen je rozdíl , když vás nákladákem drcne do fóbie nebo větší dodávky
P72a59v71e50l 17J58e45ř17á24b79e39k
Tak ty náklaďáky drcají do aut od rána do noci a od noci do rána.
SUV je móda, kterou si každý kdo po ní touží si zdůvodní.
I67v96a43n 40B93u53b70l52a
Kdysi se výhled hodnitil, zda řidič vidí všechny čtyři rohy auta.
A44n85t21o19n54í51n 17S15e22b44e85r91a
SUV si koupí jen debil semletý marketingem. Ti chtřejší ví, v jákem autě se jezdí nejlíp...
M42a44r33e13k 92M36a11l71ý
Jde nejen o to, v jakém autě se nejlípe jezdí, ale i o to, jaké auto nejlépe vyhovuje požadavkům majitele (rodiny) a jaké auto se cenově vejde do rozpočtu. Někomu z toho vyjde SUV, jinému sedan, kombi a dalšímu kabriolet
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...