Diskuze
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test
Děkujeme za pochopení.
V70í63t 62K25o22u64b97a
Je logické, že když chlap s rameny širokými 75cm sedí téměř uprostřed 1,2m širokého vozítka, má lepší přehled při pohybu "na těsno", než když sedí v levé polovině 1,7m širokého korábu. Otázkou je, zda do takového vozítka naložím rodinu, výbavu na dovolenou k moři, či náklad zboží. Každý si prostě koupí co mu vyhovuje a co využije. Pochybuji, že by si někdo koupil SUV jen z důvodu, že sedí o kousek výš.
M29i66r70o26s28l79a42v 83S71t24e84i91n85e76r
Yeti mně získal právě tím velkým oknem vzadu. Mám tam nalepenou plastovou čočku, takže vidím 50 cm za nárazník.
Samozřejmě je praktické i ultrazvukové sledování vzadu, ale třeba chodce tím neodhalím, na parkovišti mi často někdo vběhne do dráhy s nákupním vozíkem, ač vidí, že couvám z parkoviště. Fresnelova čočka mi znázorní prostor za autem v úhlu asi 120°.
Novější SUV mají vzadu mnohem menší okénka , ty se bez kamery neobejdou.
T70o83m92á37š 86Z72e88m79a68n
Můžu srovnat Forestera SG (ten starší, co vypadá jak Felicie) a Passata..
Z forestra je díky tenkým sloupkům, výbornému prosklení a obrovským zrcátkům vidět o dost lépe.
Takže to asi neplatí univerzálně.
M37i65c44h69a62l 66J23a39r57o91š
Já mám asi nejlepší výhled na kole, a to dopředu i dozadu, patník vidím do 5 cm (když na něj spadnu). Sloupky při výhledu ani nevnímám.
J42i87n74d52ř32i34c14h 81Š57k61o32p40e96k
to odpovídá zjištění z provozu, kdy nemalý počet SUV jezdí prostředkem silnice. Ideál je, když SUV si pořídí řidič/řidička s minimálními zkušenostmi s řízením, mizerným odhadem a pak jsou věci typu jízda prostředkem, parkování přes dvě místa pro ně standardem
H57o91n41z29a 37T21a40r
USA Pocet přejetých dětí se zvyšujícím se počtem velkých osobních automobilů stoupá
The Danger In Front Of You: Bigger Vehicles Create Deadly Blindspot For Kids
M40a85r11e87k 61J45a72n31e15č10k55a
Ale no tak, nepomlouvejte SUVčkářům jejich hračky To přece nevadí, že to má díky obřím sloupkům pidi okénka, přes které je mnohdy prd vidět, kamery to pořeší, ale když se do SUV tak krásně leze. Pravda, akorát se blběji myje střecha, ale to zase pořeší myčka. Tak ať někoho nenapadne náhodou vyvracet i tento pádný důvod pro SUV, protože co na tom, že si člověk mnohdy při tom skvělém nastupování a vystupování zašpiní kalhoty, to prostě k tomu patří, což mi břichoplaci zvyklí na co nejlepší kontakt s vozem a vozovkou nemůžeme pochopit Nicméně tahle móda neprakticky malých okének a zpětných zrcátek spíše na okrasu dorazila už i do standardních vozů, bohužel.
M27a46r96e68k 50H21r69u34b93y
SUV je vhodne predevsim pro starsi rocniky, ktere maji problem se ohnout pri nastupovani. Pro zdrave jedince to smysl postrada.
J11a46n 61S12t11e72h63l69i88k
Řekněme na rovinu , že nová auta si kupují starší lidé , co na to maj . Novomanželé jsou rádi za ojetinu . No a starším lidem se lépe nasedá do vyššího auta . Zároven preferují bezpečnost a tedy i větší auto . Ono přeci jen je rozdíl , když vás nákladákem drcne do fóbie nebo větší dodávky
P41a60v52e61l 76J95e13ř58á40b96e10k
Tak ty náklaďáky drcají do aut od rána do noci a od noci do rána.
SUV je móda, kterou si každý kdo po ní touží si zdůvodní.
I58v35a39n 49B98u67b64l90a
Kdysi se výhled hodnitil, zda řidič vidí všechny čtyři rohy auta.
A92n93t61o60n79í15n 53S96e40b41e25r31a
SUV si koupí jen debil semletý marketingem. Ti chtřejší ví, v jákem autě se jezdí nejlíp...
M76a10r22e50k 39M87a65l68ý
Jde nejen o to, v jakém autě se nejlípe jezdí, ale i o to, jaké auto nejlépe vyhovuje požadavkům majitele (rodiny) a jaké auto se cenově vejde do rozpočtu. Někomu z toho vyjde SUV, jinému sedan, kombi a dalšímu kabriolet
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...