Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tři děti na sedadle jsou riziko. Školy vyžadují autobusy s pásy

V červnu jsou školní výlety v plném proudu. Žáci i předškoláci sedají do autobusů a vyráží poznávat památky. Starší stroje však často nejsou vybaveny bezpečnostními pásy. Nejlepší je proto volit novější autobusy. Rozhodně však nesmí sedět tři děti na dvou sedadlech. Zodpovědní za jejich bezpečí jsou učitelé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RW

Jezdím do práce busem, kde je počet sedících a stojících cestujících. Takže i pro starší 12 let nemusí platit co cestující to jedno sedadlo. Když děti dojíždí do školy, mohou v busu klidně i stát, tak proč je problém z hlediska legislativy se školním výletem? Osobně si myslím, že by každé dítě mělo mít svoji sedačku, ale nesvádějte to na legislativu. To snad jen v busu, kde nejsou místa ke stání.

0 0
možnosti
RP

To je právě ten for... Bus, kterým jedete je městský popř. meziměstký, takže pásy nepotřebuje... Zájezdový to ovšem už mít musí...

Jenže pak přichází bod č.2. Dopravci z VHD jezdí i zájezdy stejnými vozy... Třeba dnes jsem potkal autobusy na Slavii, které byly polepené logy PID dokonce měly i označovače jizdenek a pokladnu... Přitom vezly děti na závody jako "zájezd"...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...