Diskuze
Volkswagen v efektivitě práce čím dál více zaostává za Toyotou
Děkujeme za pochopení.
M74i20r24o79s96l62a22v 91S66t56e79i17n51e28r
Kvalitu nemůžete dělat hurá- metodou. Volkswagen a i Škoda se ubírají cestou zvyšování kvality a výdrže svých výrobků. Však Toyota vyhrává testy nových vozů, po deseti letech má ale vážné problémy s korozí a opotřebením. Výroba nového vozu zatěžuje životní prostředí daleko více, než údržba už vyrobených vozů.
J69a72n 39G16a93z27d56a
Myslím že pan Steiner nezná Toyoty. Jsou to povětšinou držáci, jeden máme na dvoře a po čtvrt milionu kilometrů se měnily pouze párkrát destičky a kotouče a baterka a mějaké gumičky. Toyoty vychází i v testech kvality většinou mezi deseti nejspolehlivějšími vozy své třídy, VW je průměr.
Z51d80e92n16ě43k 44H14a17n96z33l
Jako v Kolíně TPCA nabrat,propustit,nabrat,propustit a pořád do kola
J50a35r53o55s20l79a37v 63D94r12o57b33n95ý
no když vidím tu fotku montáže stropu u VW, tak je TPCA o 30 let vepředu. Tam se to dělá přípravkem, který obsluhuje jeden člověk
K90a14r46e63l 58V42a31c18h78u20t
Banka ČSOB má letos propustit hromadu pracovníků po republice... ale v Praze na centrále, kde se furt jen chodí do kaváren a popíjí kafíčko, tam se před konce roku nabíralo = to je aspoň EFEKTIVITA! ... Copak Pražáky zajímá, že pracovníci v regionech budou mít na starosti čím dál větší oblasti, že najezdí více kilometrů, že jim na to nebude stačit denně ani 10-12 hodin? Ať se lufťáci třeba upracují od rána do večera, jenom když se sníží počet služebních vozů, jenom když se sníží (tam venku) náklady. Prahy se to ale netýká. Ta má výjímku... ... jenže přepracovaní lidé = CHYBY! ... Takže vážení, já s Vámi končím, ruším účet a odcházím do jiné banky.
V89l33a39d31i73m63í27r 18F84i68b32i39g81e96r
Takhle to je všude nejen v ČSOB. Vedení má naivní představy že se všichni flákají a když se propouští tak samozřejmě odzdola, na centrále až naposled. Do počítačů se dávají sledovací programy, monitorují se hovory, v autech jsou GPS sledovací systémy. Lidi se postupně stávají otroky. Netvrdím že nějaká kontrola nemá být ale neustálá kontrola to už je trochu moc. Za chvíli začnou řešit kdo jde kolikrát za směnu na wc a pak to bude na koberečku vysvětlovat. Podstatné by měly být výsledky ne jak to kdo dělá hlavně že se splní norma.
J72a58r91o11s51l98a25v 97K27a83d11l11e95c
Tak hlavně, že je Volkswagen a přidružené značky technicky na lepší úrovni než Toyota... efektivita mne nezajímá...
J80i54r73i 74F25i71n25k
A na to jste prosím přišel jak?
J62i31ř80í 58S63c98h76w93a71c64h
tak obrovský rozdíl dřív ukazuje na to, že Toyota má trošku jinou organizaci výroby a více využívá subdodavatelů....
K73a61r32e48l 90K98o49š29ť65á78l
Přesně tak, Toyota Production System (TPS) je pojem, pracovní nasazení samotných dělníků to moc neovlivní.
M94a90r16t55i29n 71R66a45y62m21a92n
Vzhledem k tomu, ze Toyota ma o dost min znacek nez VW, tak docela velkou cast v koncernu tvori administrativni pracovnici (kazda znacka - VW, Skoda, Seat, Audi, Lambo, Bugatti, Ducatti, atd. musi mit svoje vedeni, vlastni uctarnu, personalni atd.). Pochybuju, ze v problem bude v efektivite vyroby aut jako takove.
P17e66t65r 43A50g77u43l47á51r
To, že přijali více zaměstnanců ještě nemusí znamenat snížení efektivity. Pokud najíždí na nový model nebo změnili výrobní postupy. Všechno má určitý přesah. Pokud investujete do firmy peníze, také nějakou dobu trvá než e investice vrátí. Investice do pracovní cíly může mít také určitou strvačnost. Rozhodně bych z toho nic přímo nevyvozoval.
Z32d30e36n62ě20k 49H77a56n89z54l
Takže propouštět, to je hnus
J33a54n 59M91o30h71y25l35a
Proč je propouštění automaticky hnus? Krom toho, že tohle automaticky propouštění neznamená.
M39a90r42t40i40n 60L70ž65i93č66a14ř
Tak Japonci makají jako šroubci to ve VW fabrice kde dělá minimum němců a vetšina náplava nikdy takový pracovní proces nebude
Japonec je zvyklý na 12-14 hodin práce 6x týdně s tím, že jídlo má rovnou na pracovišti aby se nezdržoval. Což je scifi na evropské poměry
M49i31l16o81s23l56a73v 64U52r44b78a93n
Pracovat 12-14 hodin 6 dní v týdnu ještě nemusí nutně znamenat vyšší efektivitu. Jedině snad v tom případě, když by toho Japonce platili za 8 hodin 5 dní v týdnu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Stavební pozemek v Ústí nad Orlicí
Vrbová, Ústí nad Orlicí - Hylváty
2 697 750 Kč