Diskuze
Česko je velmoc přívěsů. K mání je i polní kuchyně
Děkujeme za pochopení.
M43a97r88t84i86n 45M71i16k69u10l88e83n71k88a
jsme tak velká velmoc až se v žadné autoškole pro skupinu B standartně nesetkáte s přívěsem. Přitom dnes "Béčkař" může s klidem duše zapřáhnout střední karavan nebo valník s celkovou tonáží 1500Kg. Zařadil bych do vyuky minimálně 2x45minut jizdy s přívěsem včetně couvání. Lidé s tím pak zápasí trapně vypojují, protože nemají ani ponětí jak točit s volantem. Doplnující rozšíření B96 (4250kg) zajistí minimálně zkoušku s komisařem. BE souprava do 7 tun taky.
L76u27b58o 16M66a35c22h87o
Veľmoc prívesov je skôr Poľsko. Thule, Brenderup, Wiola, Niewiadow, Blyss atď. Pochybujem, že im Agados konkuruje v počte pracovníkov, alebo v počte vyrobených kusov prívesov.
Veľmoc komponentov (nápravy, spojovacie zariadenie) na výrobu prívesov je Slovensko - výrobné závody Al-Ko a Knott, nemci presunuli výrobu kvôli lacnejšej pracovnej sile.
M55a42r97t41i28n 70M84i82k35u98l21e37n98k55a
VEZEKO, AGADOS, AUTOVIA, MARO Kralovice, KOBRAS, PARAGAN (dříve) a plno dalších malých individulních výrobců co dokazou vyrobit přívěs na míru včetně TP a RZ s možností provozu na silnici.
D51a69v51i88d 53K55n90a38p35e79k
Byl se autor tohoto ubohého reklamního článku podívat někdy v Holandsku nebo v evropských kempech, kde tráví Holanďané dovolené? To jsou teprve přívěsy a jsou takřka za každý autem s nálepkou NL.
L55u65b66o 80M40a78c29h20o
ale tu nie je reč o obytných prívesoch - ktorých sa navyše v NL vyrába minimum.
J58a28n 24K66i90s52z52a
Autor asi neviděl přívěsy v západním německu, kde mají celé pojízdné dílny nebo přívěs pro převoz materiálu. Vše krytované nástavbou. Žádné plachty.
B27o24r85e44k 30T26o29m28i30s
Velmoc přívésů ? A taky blbých novinářů.
J74i87ř64í 77D81v65o96ř27á17k
Existují dva základní typy přívěsů.
Prázdný a přeložený.
P27a84v62e14l 13J52e56ř79á11b77e80k
A "odborně" zacouvaný do kytek manželky u příjezdu k domu.
P40a84v78e97l 46J35e40ř14á92b14e63k
Už se nedivím, že pojišťovny nechtějí zrušit pojištění přívěsů. Slušný příjem a přitom žádné výdaje. Pokud si za jízdy řidič někde narazí přívěsem, škoda jde z povinného ručení auta (tahače) ne z přívěsu.
Povinné pojištění se prý vztahuje když přívěs manipulují lidi a není zapřažený za nějaké auto, když za jízdy spadne náklad (a ještě přemýšlí proč spadl) a když za jízdy odlétne kámen od přívěsu.
Dřív přívěsy pojištěné nebyly, ale vše šlo z pojištění auta,
M35a46r45t16i51n 23M51i37k92u31l96e58n73k67a
prý no to je teda spolehlivá informace jak noha:-)
přívěsy jsou značené jako kategorie O1 O2 O3 O4 + pro traktor OT 1až4 Asi máš přívěs v hlavě jako malý vozíček ale on taky muze byt přívěs O4 s celkovou hmotností 50tun na takový přívěs chce prý pojištovna také rušit pojištění?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!