Diskuze

Výrobci vydělají na jednom autě až tisíc eur, spočítali v Německu

Kolik stojí výroba jednoho auta a kolik je výdělek automobilky, je střežené tajemství. V Německu se to pokusili spočítat z běžně dostupných údajů o prodaných autech, počtu zaměstnanců a hospodaření firem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

pk08

18. 8. 2011 12:35
kvalita v peeerdeli

VW nevydělává na nových autech,ale na náhradních dílech,protože ty nové v autě nic nevydrží-montují tam samý šajz-hlavně levně-:) a hlavně prodat-však už potom budeš cvakat

0 0
možnosti
HP

hnusil pátý

13. 8. 2011 17:25
Celkem

Celkem chapu, ze pro dnesni maturanty bude strasne tezke si z vyrocni zpravy vydelit zisk poctem vyobenych aut, ale na druhou stranku by idnes nemelo o cem psat ;-D

2 0
možnosti
DSNVAZ

Divam se na Vas a zasnu

12. 8. 2011 15:03
Tak trochu nic nerikajici

To same lze vypocitat u CEZu nebo Coca Cola nebo Gillette. Nic to ale nerika. Dalsi bod je, ze VW ma samozrejme vetsi R&D vyvoj & vyzkum), Ford spise techniku odkouka. A kvalita je take trochu odlisna. Tezko srovnavat nejaky US vyrobek s nemeckym. Zakaznik rozhoduje a rozhodl spravne.

0 0
možnosti
S

sibidlo2

12. 8. 2011 7:17
Jak může

někdo napsat, takovou kravinu. To by neměli ani na výplaty.Rv

0 0
možnosti
JN

Tadeusz Serepecki

12. 8. 2011 9:28
Re: Jak může

Přešti si článek celý a pak tady mudruj.

Hospodaření firmy je v tom samozřejmě započítáno. A předpokládám, že do hospodaření patří i platy zaměstanců.

Jedná se tedy o čistý zisk.

0 0
možnosti
L

libynn

12. 8. 2011 0:45
VW se bát nemusí!

:-P zde, v EU, totiž konkurence trhu nefunguje.

0 0
možnosti
PN

nepetr

12. 8. 2011 9:37
Re: VW se bát nemusí!

Ono VW totiž zde v Evropě ani konkurenci které by se musel bát nemá;-)

0 0
možnosti
VK

vtech

12. 8. 2011 0:35
hausnumero

spocitali pendrek, vytahli si to z paty

0 0
možnosti
E

expat47

11. 8. 2011 23:01
VW

je ovládán socialistickými odbory, které sedí ve vedení podniku. Proto ta chabá produktivita..........:-/.

0 0
možnosti
1

1978.thomas

11. 8. 2011 21:55
Prrovozní zisk ...

No jestli to počítali z provozního zisku, tak bych částku vynásobil 2 nebo 3 ... pak ten zisk z auta možná bude sedět ...

0 0
možnosti
PM

Big-Dog

11. 8. 2011 21:31
možná

proto je Ford na také úrovni jak je

0 0
možnosti
RM

ednes

11. 8. 2011 22:26
Re: možná

spíš bych řekl - i přez to je u nás Ford nejprodávanější značka po domácí Škodovce ;-)

0 0
možnosti
ČOS

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

11. 8. 2011 19:05
Auta vyrábíme proto, abychom mohli prodávat náhradní díly

... něco v tomto duchu už jedno století zpátky řekl Henry Ford. Největší marže mají automobilky i prodejci na náhradních dílech a servisu. Auto je jen prostředníkem k těmto ziskům.

0 0
možnosti
S

Stanicio

11. 8. 2011 23:11
Re: Auta vyrábíme proto, abychom mohli prodávat náhradní díly

To plati prakticky o vsem na cem se dela servis. Napriklad tiskarny se prodavali i za 1 kc.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!