Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Po srpnové explozi se zářijový trh s novými auty propadl. Můžou za to ekonormy

Při pohledu do statistik by se mohlo zdát, že letošní léto bylo pro výrobce aut mimořádně úspěšné. Celoevropské i české prodeje jen za srpen stouply o více než třicet procent. V září však přišlo ochlazení a prudký pád. Důvodem je homologace podle nových emisních předpisů WLTP a RDE.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jj, VW pozdě začal stěhovat homologace z Londýna, a teď nestíhá, protože laboratože na kontinentu jsou přetížené.

0 0
možnosti

J53a19n 96T94a67r44a39b72a

5. 10. 2018 16:36

To je statistika jako asi kdyby srovnávali kolik nasněžilo ve Stromovce v lednu a kolik v červenci.....

2 1
možnosti

I42v57a80n 85D52í33t89ě

5. 10. 2018 12:24

"roce 1970 měly evropské emisní předpisy pouhých 20 stran, v roce 2005 pro normu Euro 4 už 180 stran. V aktuální podobě mají celkem 1 430 stran"

Úředníci musí obhájit to, že jich je čím dál víc, tvorbou čím dál více předpisů. Díky "popíráním a ohýbáním" fyziky motorů evropskými politiky mají úředníci pro tvorbu směrnic a předpisů široké pole působnosti.

7 3
možnosti

Kdyby fungovala gentlemanská dohoda s automobilkami, že lze stanovit nějakou emisní normu a že ty hodnoty budou muset být plněny při běžné jízdě, tak by nebyla potřeba dokumentace o délce 1430 stran. Dohody s automobilkami nefungují. Automobilky využijí jakoukoliv skulinku. I tu nejmenší. Tak holt je třeba všechny skulinky zavřít.

3 5
možnosti

J93a53k14u50b 58R69o49u69s

5. 10. 2018 11:38

Evropa si těmy ekonesmysly a ekofanatismem zcela zahubí odvětví, na kterém je ekonomicky naprosto existenčně závislá. Skvělá práce, opravdu.

10 3
možnosti

Nevšiml jsem si, že by evropské automobilky nějak strádaly. A nezačala aféra s nafťáky v USA?

3 0
možnosti

Dělat na sklad je jeden z marketingových průšvihů. Žádnej marketér nechce mít plnej sklad něčeho, co má prodat. Je to blbá práce. Na skladě je to, protože po tom není poptávka.

2 1
možnosti

No ale ty auta neni problem prodat, a rekl bych ze spousta jich je na objednavku, jen se zatim pravne prodat nesmeji (nemaji dodelanou homologaci)..

2 1
možnosti

No, takye vlastne cele to bombastice sdeleni je o tom, ze cast aut se formalne prodala v srpnu prepsanim na dealera, a realne k zakaznikovi se dostaly az v zari - tam pak ale ve statistice videt nejsou. Pricina neni ekonorma, ale to, ze nektere automobilky dodelavaji homoogace na posledni chvili....

6 0
možnosti

M61i68r78e28k 84G12a22j34e31r

7. 10. 2018 18:28

Takže je to jen chybou v tom, jak dělají ty statistiky. Měly by v nich být až prodeje koncovému zákazníkovi. Nikoho nezajímá, kolik se prodalo aut překupníkům, kteří s nimi nejezdí.

0 0
možnosti

V Milovicích má Škoda-Auto pěkné parkoviště nových aut, které možná už nebudou mít ceněné díly, než se rozhodne co s nimi.

1 2
možnosti

M51i64r43e29k 37G86a25j66e42r

7. 10. 2018 18:30

Příště dopište myšlenku celou a čitelně. Nemyslel jste náhodou toto: Nebudou mít cenné díly, protože mnohá auta někdo mezitím vykrade?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!