Diskuze
Po srpnové explozi se zářijový trh s novými auty propadl. Můžou za to ekonormy
Děkujeme za pochopení.
P79a73v90e65l 74S34o71b74o52t72k31a
jj, VW pozdě začal stěhovat homologace z Londýna, a teď nestíhá, protože laboratože na kontinentu jsou přetížené.
J53a19n 96T94a67r44a39b72a
To je statistika jako asi kdyby srovnávali kolik nasněžilo ve Stromovce v lednu a kolik v červenci.....
I42v57a80n 85D52í33t89ě
"roce 1970 měly evropské emisní předpisy pouhých 20 stran, v roce 2005 pro normu Euro 4 už 180 stran. V aktuální podobě mají celkem 1 430 stran"
Úředníci musí obhájit to, že jich je čím dál víc, tvorbou čím dál více předpisů. Díky "popíráním a ohýbáním" fyziky motorů evropskými politiky mají úředníci pro tvorbu směrnic a předpisů široké pole působnosti.
J10o50s11e84f 46Š86o50l38t89e52s
Kdyby fungovala gentlemanská dohoda s automobilkami, že lze stanovit nějakou emisní normu a že ty hodnoty budou muset být plněny při běžné jízdě, tak by nebyla potřeba dokumentace o délce 1430 stran. Dohody s automobilkami nefungují. Automobilky využijí jakoukoliv skulinku. I tu nejmenší. Tak holt je třeba všechny skulinky zavřít.
J93a53k14u50b 58R69o49u69s
Evropa si těmy ekonesmysly a ekofanatismem zcela zahubí odvětví, na kterém je ekonomicky naprosto existenčně závislá. Skvělá práce, opravdu.
J34a35n 13P16a53ř82í52z32e98k
Nevšiml jsem si, že by evropské automobilky nějak strádaly. A nezačala aféra s nafťáky v USA?
S80t97a87n47i41s83l34a31v 72N67ý36v44l13t
Dělat na sklad je jeden z marketingových průšvihů. Žádnej marketér nechce mít plnej sklad něčeho, co má prodat. Je to blbá práce. Na skladě je to, protože po tom není poptávka.
M17a51r38t50i85n 68K91a97r20á45s81e97k
No ale ty auta neni problem prodat, a rekl bych ze spousta jich je na objednavku, jen se zatim pravne prodat nesmeji (nemaji dodelanou homologaci)..
M63a95r44t57i11n 93K63a50r56á90s64e89k
No, takye vlastne cele to bombastice sdeleni je o tom, ze cast aut se formalne prodala v srpnu prepsanim na dealera, a realne k zakaznikovi se dostaly az v zari - tam pak ale ve statistice videt nejsou. Pricina neni ekonorma, ale to, ze nektere automobilky dodelavaji homoogace na posledni chvili....
M61i68r78e28k 84G12a22j34e31r
Takže je to jen chybou v tom, jak dělají ty statistiky. Měly by v nich být až prodeje koncovému zákazníkovi. Nikoho nezajímá, kolik se prodalo aut překupníkům, kteří s nimi nejezdí.
Z55d95e63n24ě42k 65D62u17f82e87k
V Milovicích má Škoda-Auto pěkné parkoviště nových aut, které možná už nebudou mít ceněné díly, než se rozhodne co s nimi.
M51i64r43e29k 37G86a25j66e42r
Příště dopište myšlenku celou a čitelně. Nemyslel jste náhodou toto: Nebudou mít cenné díly, protože mnohá auta někdo mezitím vykrade?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...