Diskuze
Autofotka týdne: První auta značky Google startují. Nepotřebují řidiče
Děkujeme za pochopení.
L53a45d13i88s33l27a89v 32K48a62l70o58u41s
Pane majiteli vozidla, proč došlo k nehodě způsobeném Vaším vozidlem ? Řídící jednotka právě prováděla aktualizaci systému a nestačila zabrzdit ☺
P12e96t19r 92M85a50j49e54r
Po dlouhé době zrovna sedím ve vlaku (Pendolino) a můžu říct, že mě to baví víc než řídit.
Já bych do takového auta šel
J47i76ř22í 11Ř52e91z98n19í44k
Rád si takové auto koupím. Konečně se budu moci cítit jako topmanager. Stejné pocity zažívám s robotickým vysavačem.
O14d14s89t71r37a55n87ě69n62ý 15U75ž13i65v85a80t35e98l
J43i53ř80í 62Ř51e24z87n15í67k
Na vlastní riziko.
B74á51r30a 32T32u45č72k51o81v89á
Patřím ještě ke generaci, kterou bavilo řídit. I když je to čím dál tím méně možné. Ale než autonomním autem, kde budu muset stejně plnit funkci kontrolora zodpovědného tak jako tak za vše, co automat podojí, pojedu raději vlakem.
M65i65l63o50s61l75a82v 32J86a96n81o81u78š85e88k
No nikdo vás nenutí si to kupovat. Ostatně to v prvních generacích stejnak bude nekřesťansky drahé. Na stáří se třeba bude hodit
J61a38r24o66s40l36a91v 32L57e39b16e50d46a
Připadá mi srandovní, jak se mnozí těší, až nebudou muset řídit To si ještě hodně dlouho počkáte. Než se vyřeší legislativní problémy (zodpovědnost za všechny druhy škod), morální problémy (viz http://moralmachine.mit.edu/ ), technické a organizační problémy (pohyb autonomních vozidel mezi těmi řízenými člověkem, cyklisty, chodci atd) uplynou ještě mnohá desetiletí - při vší úctě k rychlosti technického pokroku si myslím, že potrvá nejméně 20 let, než budou plně autonomní vozidla jezdit aspoň po dálnicích ve _všech_ meteorologických podmínkách.
P33e77t59r 21N37e45h34a57s49i16l
To si klidně myslete, ale podle mne se toho ještě dožiju. A za 20 let? to bude doprava vypadat úplně jinak než si dovedeme představit. Vývoj se každým rokem stále zrychluje. To co trvalo dřív 5 let dnes vyvynou za 2 roky. Viz nové auto. Dřív vývoj trval 5 let, dnes mají nový model auta vyvynutý a připravený pro výrobu za kolik? Za rok, maximálně za 2 roky!
A91r84n52o63š33t 50S50t65á86r61e29k
Co mi to logo.. Aha! Weyland-Yutani :-)))
M60a25r18i22á63n 72B42e15d21n55á35r46i97k
místo airbagu facehugger?
M46a69r53t43i61n 41Š22i32m21e73k
Napsal jsem to před tím a napíši to i teď. Spojení Androidu a Fiatu je přímo smrtící
L54i82b37o98r 17P88e49t62r84á14š
Pokud nepůjde stát autonomnímu řízení naproti např tvorbou legislativy , tras apod tak to budou mít vyvojáři teoreticky hotové ale prakticky nepoužitelné . Pokud by existovaly koridory kde by mohly pouze autonomní auta tak by to mohlo být téměř bezkolizní , ovšem kdo by ty koridory stavěl , když není dost autonomních aut a obráceně kdo by je ve velkém vyráběl když jejich provoz nedefinuje legislativa .....prostě klasický začarovaný kruh .
P26e43t12r 25B80á60č24a
Nejsme schopni dostavet ani dalnice co jsou v planu x let a pudeme stavet zvlastni koridory pro tyhle kramy co chce hrstka tech co neumi jezdit, skvely napad
M94a57r66e48k 53K54a85p79u95s31t34k29a
Už aby vyšel zákon o zákazu řízení auta člověkem, když vymizí všichni ty magoři které potkávám denně na silnici, tak se budu cítit mnohem bezpečněji.
P38e14t44r 67B79á44č42a
Uz aby vysel zakon o psani blabolu do diskuzi
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...